ELAK!

Jag skulle aldrig klara av att vara jury i Idol. Aldrig! Jag skulle inte
kunna vara sådär elak och säga att "näe, du går inte vidare"
Jag tycker så synd om dom när juryn är elak och man ser hur lessen
dom blir.

Men det är ju kul att kolla på iaf. haha =) När dom där 2 killarna lurade
juryn, haha! När dom lossades vara jätteblyga, och hade en Guitar Hero
gitarr med sig. haha!
Jag sa då innan "Va fan dom måste ju skoja med dom!!" Och det gjorde
dom ju! haha :D Men dom var jävligt bra på att luras iaf. Tills en av dom
sprang in i väggen..

Och när Robin från förra årets idol klädde ut sig till en tjej, precis som Måns
gjorde förut. Fast han klädde ju ut sig till nån hårdrockarkille med smink i
hela ansiktet =) När Måns gjorde det så fattade inte jag att det var han! haha.
Men nu när Robin gjorde det så syndes det ju direkt att det var han..

Aja.. Skulle ni kunna sitta i juryn och vara elak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0