ETT GLAS VATTEN MÄTTAR!

Nu är det helg igen! Och mina fötter värker efter en dag i dom nya skorna.
Men dom måste ju gås in nångång =) Även att Annica som jobbar där kom i
samma skor idag! :D haha. Hon köpte också sina igår :)

Nu är jag vråååålhungrig!! Gick aldrig på nån fikapaus idag så jag har inte ätit
sen tolv!! Men jag vill inte äta något och förstöra middagen heller =) Då kommer
jag ju inte orka den, nej nej. Jag får svälta tills det är dags för den, vilket det
borde vara snart. Håller bara på att tina lite kött! =)

Näe, nu ska jag blanda dipp och kolla om köttet är klart för idag blir det chips,
dipp och lövbiff (igen) MUUUUUMS!! =)

Kommentarer
Postat av: kulturella. nej det är inte lätt, jag har försökt pina på min katt ett par.

2009-09-26 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0