FÖRSTA DAN!

Snart ska jag börja göra mig i ordning för min första dag på Cubus.
Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös, haha =) Men det ska nog gå bra.
Men det jag började tänka på var; Vad ska jag ha på mig?? :P Jag hatar
att välja ut kläder man ska ha, hatar det. Tänk när man var liten och
mamma plockade fram kläder åt en som man skulle ha, varje dag.
Helst skulle jag vilja ha bestämda kläder från arbetsplatsen :D Tänk vad
skönt att slippa tänka på vad man ska ta på sig för kläder. I skolan ville
jag också ha Skoluniformer! :D haha

Sen lunchen. Nån som vill luncha med mig idag?? haha =) Undra när
Therese har lunch då?! =)
Det får väl bli lunch på ikea antar jag, där är det väl billigast. Men det
är bara idag jag kommer att äta "ute". Sedan blir det matdosa =)

Näe, nu blir det en goood frukost, jag är vrålhungrig. Fick nå jästflingor av
mamma igår också. Eller Bjästflingor som det heter. Det skulle vara
B-vitamin i det.
Pratade igår om att jag fått sånt dåligt minne! haha =) Jag som brukar komma
ihåg allt! Då sa mamma att det var en tjej som mådde dåligt och hade
jättedåligt minne, då gick hon till en läkare och han sa att hon hade
b-vitaminbrist. Och hade man för mycket brist på b-vitamin så kunde man bli
förlamad?!?!?! :O
Det är även bra för hår, hud och naglar =) Bra bra! Jag har även köpt bananer
så nu jävla ska jag ha i mig b-vitamin! haha =)

Kommentarer
Postat av: Therese

jadu jag har nog lunch vid en 14-14.30... vill inte ta den för tidigt eftersom jag ska vara där hela dan! Men jag kommer nog in och säger hej på min lunch iaf. :) får se om du är ute i butiken då... gör detsamma du! :P

2009-09-15 @ 07:23:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det ska jag göra =)

2009-09-15 @ 07:29:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaha, hur gick det då? =)

2009-09-15 @ 21:07:46
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ska berätta det snart ;)

2009-09-16 @ 06:03:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0