FÖRVIRRAD?!

I morse ringde Pärs alarm och teven slogs på (vi har alarm på
teven också :P)
Efter ett tag känndes det som vi legat och sovit skitlänge efter att
alarmet ringde. (han brukar snooza) Så jag kollade klockan på teven
05.51!!!!!!! PÄR DU HAR FÖRSOVIT DIG! Var jag påväg att säga till honom.
Men när jag vände på mig och skulle ruska lite i han så var han borta?!
Va?? Tänkte jag. Kollade mig omkring sedan kom jag på..
Han har ju redan åkt! haha =) Han kom ju och sa hej då också som vanligt
men just i denna sekund så fanns det inte i mitt huvud, haha =)
Ibland tycker jag det är så roligt att vara nyvaken och inte fatta nånting! :D

Idag ska jag iaf. in till Sundsvall för att få pappret påskrivet. Ska börja
göra mig i ordning nu snart och äta frukost. Sedan ska jag promenera till
mammas jobb och hämta bilen hennes där =) Ska låna den idag.

Näe, nu är det frukost! Guud så gott! Förut hatade jag frukost men nu är det
såå gott! =) Bara för att jag kommit på något gott att äta!

I morse blödde jag näsblod föresten, jag gick och la mig igen med toarullen
bredvid, haha. Och jag blev helt slut i kroppen och "svag" och började
kallsvettas lite. Kan det vara blodet tro? =) Jag hatar blod och kan lätt svimma
av det.. Även igår morse blödde jag näsblod?!!? Varför?
Aja.. FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0