HELT JÄVLA OTROLIGT!

Idag när jag stog och tvätta pappas bil så får jag ett sms från
röstbrevlådan, dock var det inget vettigt sagt på det röstmeddelandet
eftersom jag har sånt dåligt mobilsvar och jag tror inte att alla
förstår att det är ett mobilsvar. På tal om det, hur får man tillbaka
det "gamla" mobilsvaret?? det där "Välkommen till teliamobilsvar tillhörande
0-7-3......"???? Nån som vet?

Ja, iaf. så var det ett nummer från hudik. NEJ! Tänkte jag direkt, nu är det
från På håret igen, och jag kommer få byta min tid IGEN!
Jag kollade på hitta.se men där fanns inte nummret, så jag sökte på "på
håret" och kollade om det matchade med något av dom nummren, men
det gjorde det inte. "Nähe, vem kan det då vara?"
Men då sa mamma att jag skulle söka på eniro ist. Så det gjorde jag, och vad
tror ni jag fick fram? "På håret"
AAAHH, varför?? Hon kanske bara vill bekräfta tiden, tänkte jag. efterosm jag
inte pratat med just den frisören jag ska till.
Jag ringde upp men inget svar.. Tillslut ringde hon upp igen. Vad får jag höra ?
DUBBELBOKNING!! AAhhh jag blir galen! haha :P Detta är TREDJE gången jag
får ändra min tid?!?!
Nu fick jag på måndag den 14 ist. klockan 09.30. Det är egentligen bättre tycker jag :P
haha. För vem vill sitta i en stol hela kvällen en fredag ?? =)
Då kanske jag kan lämna papperna till ams då också, så slipper jag åka till hudik
den 11:de, så behöver jag bara åka till sundsvall då =)
Ska höra med henne på måndag.

MEN iaf! TREDJE gången jag får byta tid, det är ju helt jävla otroligt. Skulle inte förvåna
mig ifall jag får byta en fjärde gång heller. Men då ger jag faan upp, då är det inte
meningen att jag ska klippa mig där! :P Då går jag till en annan frisör!

Näe, nu blir det middagslagning!

Kommentarer
Postat av: kulturella

du har väl alldrig frågat , men det är i alla fall jag är elvira magdalena macadam som reser runt här på trakten å gör männen med barn. gernbergs har flyttat för länge sen,,,,, där bornu fam gomes.

2009-09-03 @ 16:54:34
Postat av: Sara

Ring upp röstbrevlåde-numret så säger rösten vad du ska göra för att få tillbaka orginal-röstbrevlådan!

2009-09-03 @ 18:14:48
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag ringde dit men jag fattar inte vad jag ska göra ?! :P Det förslaget finns inte med, haha. Eller är det "koppla ur din röstbrevlåda" ? =)

2009-09-03 @ 18:41:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

eller nu hittade jag det och har bytt! :D

2009-09-03 @ 18:50:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0