HOME!

Mamma skulle inte jobba så jag fick ta Pärans bil ner till fjärn
och mammas bil till sundsvall =) Gick skitfort ju! Känndes nästan lite
onödigt. Jag behövde inte ens fråga efter henne, för hon stog ute i
butiken =)

Jag gick även och kollade lite på skor på dinsko, och jag hittade jättemånga
skor jag ville ha! :D
Gick även på scorett och kollade om Therese var där, det var hon icke! Men
jag tänkte prova ett par skor jag sett på hemsidan, ett par boots. Men dom
fanns ingenstans?!?! Dom fanns då förut iaf?! :P
aja..

Tänkte lägga upp bilder på skorna men det gick ju inte?! Nått som är fel..


Kommentarer
Postat av: Therese

jag mötte ju dig på vägen hem, precis efter trafikplatsen i armsjön :P

2009-09-11 @ 21:20:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja det verkar som det bara är din blogg som är kepig.. hm... det där med idoljuryn, jag tror dom blir så van och less på dom så dom blir mer irriterad och säger dummare saker. så skulle nog jag bli iaf. haha! kanske säga på ett snällt sätt i början sen bli mer och mer "taskig"...



jag tyckte dom där killarna som lurades var skit tråkiga! och när han sprang in i dörren, jag tror inte att det var meningen att det skulle bli så hårt eller meningen att han skulle springa in överhuvudtaget, han verkligen flög ju bort.. när andra skådisar låtsas springa in i en vägg ser det mer mildt ut... men robin var kul haha! :D

2009-09-11 @ 21:23:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0