I'M THE WINNER

Idag ska jag ner till fjärn igen, det är en som ska komma och kolla
på bilen på lördag så jag ska fräscha upp den lite =) Måste få bort
allt överblivet wax som blivit kvar och blivit vitt, ser inte bra ut. Ser ut
som att hela bilen är solblekt, vilket den inte är.
Sen ska den väl damsugas och så invändigt också, och jag får plocka ur
mina saker ännu än gång :P Dock är det bara cdskivor jag har där nu.
Men snälla köp den nu då!! =)

Men då blir jag väl utan bil tills på lördag då, eller helt och hållet!!!
Vad sorgligt! Detta kan vara den sista gången jag kör min pärla, min allra
första bil! :D haha

Men först ska jag få i mig lite frukost och städa ur skafferiet. Var ju och handlade
på ica maxi igår och när jag skulle plocka ur påsarna så fick jag först städa ur
kylskåpet, för allt fick inte plats! :P Och jag är expert på att spara gamla saker.
Fråga mig inte varför, men jag har väl helt enkelt inte ork att plocka bort det :P
Men nu ska skafferiet bli städat för första gången på väldigt länge =)


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

du har väl ärvt det av mamma! haha! (att spara gamla saker i kylskåpet)

2009-09-03 @ 18:29:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja! =) Och frysa in maten som blir över :D

2009-09-03 @ 18:43:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0