KLÄDER

Åhh vad jag hatar att försöka komma på något att ha på sig.
Tillslut blir det att man bara står och stirrar på alla kläder utan
att tänka någonting alls.. haha =)

Jag hade iaf. tänkt ha mina jeansleggings idag. så jag tvättade
dom ännu engång. Men tror ni den gula fläcken gick bort? NEJ!
ÅHH! Men jag tror jag faktiskt tänker skita i det! Eller så tar jag
bara vanliga leggnings. Men ja.. jag vet inte.
Just nu ligger dom iaf. i torktummlaren. Även fast man inte fick
torktumla dom. Så jag är lite orolig vad som kommer att hända.
Men dom är ju så gott som förstörd redan iaf! Fläckar som inte
går bort och lagade hål.

Tror jag ska köpa nya på Cubus. Där är det ta tre betala för två,
så jag kanske ska passa på nu ;) Även toppar är inräknad så det
kanske blir en sån också, vem vet =)

Tänk om man kunde få 100 000 att BARA köpa kläder för, haha =)
Fan vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0