KLÄDERNA

Detta är kläderna jag kom hem med igår =)
Dock är endel bilder skitsuddiga och dålig, men jag orkar inte ta
om. Svårt att få en bra bild när man ska knäppa på sig själv.
För när det är en såndär (vad heter det?! Ja, det tar iaf. 10 sekunder
innan bilden blir knäppt, tror ni fattar vad jag menar även fast jag saknar
namn på det! haha) så hinner inte kameran fokusera på mig, eftersom
jag inte står där jag står när kortet blir knäppt. Aja, dåliga bilder var det
iaf! :P



Skjorta på Cubus, 199 kr. I LÖÖV IT! =) Dock var detta en av dom dåliga bilderna.



Topp/tunika från Cubus, 149 kr. Vääldigt skönt tyg måste jag säga =) Svalt på nå vis.


Tunika på Cubus, 100 kr på rea! =) Denna ÄLSKAR jag med! Man kan ha den både
till leggings och till jeans =) Dock var det bara denna färg som var på rean, men jag
tyckte om färgen också.


Skorta/tunika från Cubus, 70 kr på rea! =) Detta tycker jag var ett riktigt fynd!
Trodde det var den jag såg på hemsidan, men det var det inte. Men inte långt ifrån =)
Kanske en aning "mommavarning" på den! haha =) But i like it!


Topp från Cubus, 199 kr tror jag den kostade. Det var denna jag tog genom erbjudandet.
Här är också en dålig suddig bild. Men men, samma modell som en tröja jag har från H&M.


Jeans från Cubus, 399 tror jag dessa kostade. Tog dom på erbjudandet.
Har alltid velat ha ett par sånna här jeans! =) Men det har aldrig blivit av att jag
köpt ett par. Love them!


Sportbh, mascara och nagellack! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

självutlösare! :)



Ja visst är den skön tunikan! jag tror jag måste köpa en lila oxå, haha! Det var sån fin färg på den och den var så skön och sval att jobba i och dessutom sååå billig! och jag ÄLSKAr ÄLSKAR trycket på den!! :D



en sån där tunika längst upp har jag oxå funderat på tror jag... fast då hittade jag den där skjortan jag köpte ist. jag pratade om :)



Den vita var super fin! älskar sånna där vita toppar! :) Ja allt var fint! :) jävlar vad du storhandlade på cubus då! ;)

2009-09-03 @ 18:33:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, den var jätteskön =) Det var mamma som hittade den åt mig :D Tänkte köpa en vit jag också först, men tog den lila ändå =)



Ja, Jag ÄLSKAR den!! =) Fast på internet fanns den i fler färger men jag hittade bara 2, den svarta och en grön =) Fast jag gillade den svarta mest ändå tror jag =)



ja, jag gillar den vita med :) Den är också sval och skön :D

Haha, ja likabra att handla där när man ska vara där ett tag och PLUS att det är så billigt där! =) och att dom har fina kläder =)

2009-09-03 @ 18:46:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0