MÅNDAG

Dagen igår gick skitfort tycker jag! Det trodde jag inte, jag som trodde
att den skulle gå skitsegt eftersom jag var så trött. Men icke! Det var nog för
att det var fullt upp hela dan, det gillas!
Igår fick jag även ansvar för att plocka upp en pall med varor själv ;) Se till
så att allt som ska vara med är med osv :) KUL!

På lunchen så gick jag på affärer och letade skor, men inte hittade jag några inte.
Jag kan nog inte gå på stan själv helt enkelt. Jag måste ha smakråd :P Hittade två
par på dinsko som jag kan tänka mig, men inga som jag MÅSTE ha! Och så vill jag
känna, att jag överlever inte om jag inte får dessa skor! haha =) Så jag väntar lite
till och ser om det kommer nytt. Det var nån affär som igår fick fem pallar med skor,
han kom och lånade "pall-lyften" (haha, vet ej vad det heter) av Cubus. Undra vilken
affär det var?? =) Säkert nilsson, för jag kände inte igen han från dom affärer jag var
på under lunchen och dit var jag inte in ;)

Näe, nu ska jag leta nån frukost att äta..

Kommentarer
Postat av: kulturella

hitta du nån frukost.

2009-09-22 @ 08:22:18
Postat av: Therese

stötte du på rånarna imorse? XD HAHA!

2009-09-22 @ 11:54:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

säg till så kan jag åka in nån dag och vara smakråd :)

2009-09-22 @ 12:24:14
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kulturella: Japp! hittade baguetter!



Therese: haha, näe :P Dom kom klockan tio och jag åkte åtta, haha :) Visste inte ens om rånet förrens jag kom hem. :)



Amanda: Ja, det är bara att komma in det när som helst ;)

2009-09-22 @ 20:05:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0