MITT STJÄRNTECKEN - OXEN

Jag hittade detta på en sida.



OXEN

Jordens natur är att vara praktisk, stabil och negativ

Nyckelord: Konst, ägodelar, pengar, egendom, mark, skönhet, musik,
sång, tillgivenhet, sinnlighet
Färg: Blå eller Rosa
Metall: Koppar
Stenar: Mossagat och smaragd

Den verkliga oxen har ett djupt intresse för åtminsone någon konstform där
sinnligheten kan komma fram. Praktisk, tålmodig och beslutsam, vilket ibland
kan övergå till envishet och motvilja till förändringar. Stort trygghetsbehov.
Dominant och ärelysten. Inte rädd för att ta på sig stort ansvar. Blir sällan arg,
men blir han retad kan han vara farlig
. Inte så lättlärd, men lär sig i gengäld
saker och ting grundligt. Älskar lyx och egendomar. Till sinnet godhjärtad,
tillgiven och sensuell. Stort ägandebehov, vilket ofta tar sig uttryck i svartsjuka.

Lämpliga yrkesval: Allt som har med naturen eller konstnärlighet att göra, ex
Musiker, arkitekt, blomsterhandlare, eller något ansvarsfullt som börsmäklare eller
ekonom.
Fysiska kännetecken: Kraftig, sensuell mun och melodisk röst.
Känsligaste kroppsdel: Halsen



Haha, det där med "Blir sällan arg, men blir han (HON) retad kan han (HON) vara
farlig". Det stämmer!! =) Jag tycker inte om att vara otrevlig, jag kan nästan inte
vara otrevlig. OM inte någon varit otrevlig mot mig först! Och det där med att bli
"retad". Jag HATAR att bli hånad, jag hatar det. Jag kan bli så förbannad och sur så
ni har ingen aning!! :P

Ja, vad ska jag välja som yrke. Verkligen drömjobb där du! haha :P
Och känsligaste kroppsdel: halsen. Jag har faktiskt en rätt så känslig hals, likaså mamma
(som också är oxe =) ) Bara jag kliar eller ens nuddar min hals så blir jag knallröd.

Det är lite kul att läsa horoskop tycker jag =) Kul att se om det stämmer in på en..

Kommentarer
Postat av: Therese

fan vad du hade många besökare idag då! vad har du gjort?? :O :)

2009-09-09 @ 21:18:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

eller räknar den där grejjen med alla sidvisningar oxå?

2009-09-09 @ 21:19:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

hallå jag blir oxå röd så fort jag nuddar halsen eller bröstkorgen!

2009-09-10 @ 08:22:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

vad är det för sida förresten? jag vill oxå kolla :P jag älskar att kolla på horoskop haha!

2009-09-10 @ 08:24:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har ingen aning?! :P Den där lever sitt eget lilla liv, den stämmer inte in med varken alla sidovisningar eller unika besökare :P



Jag kommer inte ihåg vad sidag hette, men jag kan kolla upp det ;)

2009-09-10 @ 08:58:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0