NU ÄR DET DAX SNART..

Nu har jag varit och sköljt av alla löv och skit från bilen så nu
är den säljklar! :D
Dom borde vara här när som helst tycker jag. Dom skulle åka
fån Söderhamn halv tolv =)
Så ja.. vi får väl se om dom vill ha den eller inte. Så känner jag nu.
Det spelar liksom ingen roll :D haha =) Men självklart hoppas jag ändå
att dom vill ha den.


I natt har jag vaknat flera gånger av konstiga drömmar. Dock kommer
jag inte ihåg alla.
Men en kommer jag iaf. ihåg. Pappa ringde och grinade och grinade..
Jag: Vad är det som har hänt??
Pappa: Du vet där jag körde på den där tvättbjörnen?
Jag: Ja? (Dock tror jag att Pappa aldrig kört på en tvättbjörn, haha )
Pappa: Jag körde på......
sedan grät och grät han så mycket så han kunde inte berätta.
Jag: vad har hänt? Vem har du kört på??
Pappa fortsätter att grina.
Jag: Näääääee... Inte Louie!!!
Pappa: näe..
Jag: CHARLIE?? Putte ????

Sedan kommer jag inte ihåg nå mer! :P Så jag får nog aldrig veta vem han
körde på :P

En annan dröm kommer jag också ihåg nu, när jag tänkte efter.
En som jag gått i skolan med hade dött och vi (jag + några till, Bla. Jennifer
Aniston) skulle "leverera" (ja, det var det vi gjorde :P som jobb) till hans
föräldrar. Men när vi kom dit så var det ingen där och helt plötsligt så dyker en
svartklädd man upp. MÖRDARE!
Och helt plötsligt var vi FBI-agenter och sprang runt och jagade honom.
Eller jag gjorde det iaf. Jennifer Aniston och några till la sig och kollade på tv. haha.
Så fick jag tag på han, dock bara en arm och han försökte slita sig. Så han drog liksom
mig med sig. haha.
Så jag skriker till dom andra som kollar på teve "MEN HALLÅ?? Hjälp mig! Jag orkar
inte fånga han själv!!!" haha :D

aja, Jag återkommer väl senare, antingen billös eller inte ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, fan vad jag skrattade. en tvättbjörn...

2009-09-06 @ 23:34:26
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0