NU FLYGER DET!

Det märks att det går mot vintern just nu. Mitt hår har
börjat blivit elektriskt. JÄMT på vintern så flyger håret hit och
dit och klistrar sig fast i ansiktet. Ja, elektriskt hår är inte kul!
Speciellt inte med min lejonman!!

Man skulle nästan vilja gå runt med en sprayflaska med vatten och
spraya ner håret hela tiden, annars flyger det bara. 
 
Håller ni inte med? Eller har ni ett bra hår som inte blir elektriskt?
I dessa tider önskar jag att jag hade kort hår! Fast egentligen inte, haha.
För det är väldigt skönt och det värmer mycket bra på vintern! haha :D

Jag kollade genom gamla blogginlägg och kom till julen, Aaahh! Ge mig
julafton nu! Uppesittarkväll med bingolotto, tända ljus och glögg!
Juldekorationer, julgran och nybakta pepparkakor =) I love it! Hur tråkig man
än tycker att julafton faktiskt är så är det väldans mysigt ändå!



Bilderna lånade jag från syrran, jag tycker dom är sååå mysig och julig! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

JA jag älskar julen och man längtar jämt så mkt till den, fast man blir jämt besviken för det blir aldrig lika mysigt som när man var liten, fast det är mysigt ändå fast inte lika mkt! haha! :) ja vi måste ju ta en uppesittarkväll igen i år! :D



that reminds me, jag måste köpa ett stativ så jag kan knäppa mysiga bilder i år med... :)

2009-09-13 @ 11:22:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag med! =) Ja, det tycker jag vi ska, och då ska inte alla vara så trötta så vi åker hem innan det ens är slut, som förra året! haha =)

2009-09-13 @ 11:42:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0