SHOPPING =)

Aj aj aj vad jag har ont i fötterna nu!
Vi började med Cubus! haha =) Hittade mycket jag vela ha, men jag
valde ut ett par saker som jag vela ha mest. Dock fanns inte allt som
jag sett på internet där?! =/ Och jeansen måste dom ha skrivit fel
pris på på internet, för i butik kostade dom inte 149 kr :P

Sedan gick vi vidare. Gick och kollade på Scorett lite, hittade ett par
skor jag vela ha! =) Kostade endast 380 kr. På två andra affärer där
dom fanns kostade dom 499. ?!
Aja, Therese var inte där så vi gick vidare igen. Köpte upp presentkortet
på H&M. Mascara och en sportbh fick jag för det :) Mamma fick med sig
en topp och mascara hon. Jag orkade inte gå runt och kolla på kläder där,
jag gillar inte riktigt H&M i birsta, det är så huller om buller där tycker
jag. Aja..

Sedan erbjöd sig mamma att köpa ett par jeans till mig! :D Så vi gick tillbaka
till Cubus och köpte ett par där =) Var ju ett erbjudande att man fick ta ett
par jeans och en topp för 399. Jag tänkte att mamma kunde ta en topp då,
eftersom det var hon som betalade. Men det var ingen hon vela ha så då fick
jag en till topp! Thank you, Mami! <3

Jaa, gick runt i många fler affärer också. Och så kom vi till dinsko. AAHH!
I'M IN LOOOOOVE! Så jävla snygga skor! Jag vill ha ett par skor med klack och
jag tror jag slog till på dom högsta klackarna på engång! haha =) Men jag älskar
dom. Mamma erbjöd sig att köpa dom, men jag kunde inte bestämma mig.
vet inte om jag kommer använda dom så mycket?! =/ Kanske ska satsa på en lite
längre klack först :P Men dom är verkligen guuuuudomligt snygga!


Jag måste säga att dom är MYCKET snyggare i verkligheten. MYCKET MYCKET
snyggare
! Sulan är ju bra också, så man kan ha dom på vintern utan att dratta på ändan.
Men ja.. Iaf. så är dom 1000000 gånger snyggare i verkligheten, på bilden
var dom inte så överdrivet snygga tycker jag :P Aaah, I love them!
Dom var inte så jättesvåra att gå i heller, även fast det var hög klack. Dom var liksom
stadig och bra =) Och sköna var dom också.
Men jag skulle vilja ha ett par som jag kan ha på mig på Cubus ibland. Och jag tror
inte jag, eller mina fötter rättare sagt, orkar gå runt i dessa en hel dag.

Kläderna får ni se i möra om ni är intresserad :P


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

va? du som inte vill ha skor med klack och inte vill bli längre? :O :) Jag tkr du ska köpa nå skor med lägre klack ist. som du har användning av, sånna där har man bara användning av vid typ utgång... :) om man inte är en sån som går i klackar all day long, vilket jag vet att du inte är... :) och tro mig, du kommer aldrig kunna ha dom en hel dag i butik :P haha!



vad var det för skor du såg på scorett då? :)

2009-09-02 @ 21:53:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jag vet! Det var därför jag inte ville köpa dom! Men aahh så underbara dom var =)



Det var ett par stövletter =) Dom stog på den där hyllan "Bakom" kassan, i "det andra rummet" haha =) Det var nått spänne på dom också, hittade dom inte på hemsidan =/ Men dom kostade 380 iaf =) Det var klack på dom också, dock inte lika hög som dom på bilden.

2009-09-03 @ 07:23:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

okej då har dom flyttat om sist jag var där :) haha! ska kolla om jag ser vilka det är idag då :)

näe dom där billigare märkena finns inte på hemsidan...

2009-09-03 @ 08:09:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

jättefina skor!

2009-09-03 @ 20:31:26
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0