SJÖRÖVARFABBE!

Snart är det mörkt när jag åker hem =/ Det börjar bli småmörkt
redan nu, snart är det väl bäcksvart! Fy!
Igår åkte Simone med hem :) (även i fredags) Det är så skönt med
sällskap!! Annars sitter man bara där tyst och lyssnar på bilens brumm.
haha.. Radion fungerar ju inte så bra, så den går det inte att lyssna på.
Så det är skönt att ha någon att prata med, det går mycket fortare att
komma hem också :)

Inatt drömde jag att vi åkte i ett sjörövarskepp, haha. Det var Simones! :P
Och alla satt "nere" i båten. Och jag som är så rädd blev livrädd när jag insåg
att ingen såg åt vilket håll vi åkte!! :P "Men vi är påväg mot öppet hav, kör längst
kanten!!" haha..

Jag måste också tipsa er om ett erbjudande på Cubus :) Om ni blir medlem i
deras nyhetsbrev så får ni 30% på ett valfritt plagg. Det kostar er ingenting,
snarare tvärtom! Det enda ni behöver göra är att lämna er mailadress.
jag ska ta del av detta erbjudande senare :) Just nu är jag pank!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som ett bra erbjudande! :) Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt aldrig köpt något på Cubus. Eller jo, smink, men inga kläder. Varför vet jag inte? Vet inte ens om jag någonsin har provat ett plagg därifrån?! Fy på mig :P

2009-09-30 @ 11:25:54
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

dom ska ju ha vip-kväll i stan imorrn mellan 19-21 då butikerna som är med (cubus, bik-bok, scorett, the store, jack and jones) kör 20% på allt eller utvalda delar... :)

2009-09-30 @ 16:47:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, in med dig och prova kläder! :D haha. Det finns faktiskt jättemycket fint där =) Finns även jättesöta bäbiskläder! :)



Therese: Jasså? =) Ja, men jag är pank ändå så :P Sen orkar jag inte vara där tills då heller :)

2009-10-01 @ 06:02:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0