STADEN SUNDSVALL

Idag ska jag och mamma åka till stan :)
Hela morronen har jag försökt hitta något att ha på mig. Hatar
verkligen att leta kläder var eviga dag.
Jag brukar oftast tänka ut kvällen innan vad jag ska ha på mig, men
sedan när jag tar på mig det på morron ser det inte alls likadant ut
som det gjorde i mitt huvud! :P
Sen hatar jag när kläder försvinner, jag letar och letar och letar, men
det finns inte! Ahh! kan bli galen på det!
Pärs skjorta t.ex. den har varit spårlöst försvunnen hur länge som helst
nu?! Har ingen aning om vart den kan vara?!

Aja, ska iaf. försöka hitta nått på Cubus =) Och det går nog bra, kommer
nog stå och vela ett bra tag innan jag vet vad jag ska köpa =) Eftersom det
finns mycket jag vill ha där!
Sedan ska jag köpa upp presentkortet på H&M, om jag hittar nått dvs. Fast
jag tror jag ska unna mig smink faktiskt. Jag hatar verkligen att köpa smink,
för det känns bara som man kastar bort pengarna på ingenting!! Men nu när
jag får det gratis så kanske jag ska köpa det då =) Kommer inte ens ihåg när
jag sist köpte nytt smink.
Det sägs ju att man ska köpa nytt smink varje månad. Men vem gör det egentligen?
Det är ju verkligen att kasta bort pengarna tycker jag!

Näe, nu ska jag göra mig klar att åka! =)


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

hittade du ngt i stan eller? jag vill se!!! :)

2009-09-02 @ 19:37:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Att du jämt ska komentera nån minut INNAN jag lägger upp ett inlägg att du vill ha ett till inlägg! haha :P Kläderna lägger jag ut bilder på i morron iaf =)

2009-09-02 @ 19:43:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0