STRESS

Vilket tvärt slut det blev på förra inlägget då! haha =) men jag
skrev då klart hela meningen iaf.
Jag bytte till fredagen den 11:de.

Men då blir det en jääävligt stressig dag ska jag tala om. och har ingen
aning om jag hinner heller till halv tre, men det borde jag va?
Om jag ska vara på arbetsförmedlingen klockan 9 och det kan inte ta mer
än en timme, om ens det. Men jag räknar med en timme för att vara på
den säkra sidan. Då åker jag från Hudik tio, och från hudik till sundsvall tar
det väl en och en halvtimme kanske (lägger på lite tid där också) då är jag
i sundsvall halv tolv. Och det kan ju inte ta mer än en halvtimme att skriva
på papperna. Så då åker jag från sundsvall tolv och är då i hudik igen klockan
halv två. Då har jag en timme på mig att lämna papperna på arbetsförmedlingen
och hitta till salongen! :D

Men sedan när jag berättat min tidsplan för Pär så sa han att jag kunde ju ringa
till Marie och höra om jag kunde komma in nån dag tidigare och hämta pappren.
och sedan lämna dom på fredagen när jag ska till frissan! =) Smart!! Så det ska
jag göra!

Och om jag har tur så kan jag hämta papppren i morron och då kan mamma och
jag skjuta fram stadsbesöket till på torsdag (Eller samma dag om jag får komma
till ams tidigt) och då kanske Cubus kan skriva på pappren på engång! =)
Men detta är bara en dröm i mitt huvud nu! haha.

Men men, jag tror iaf. inte att det är meningen att jag ska till frissan. Eller det kanske
inte är meningen att jag ska ha ljust hår. Eftersom jag har bestämt mig för det.
Igår kväll låg jag och tänkte på vad som KUNDE hända så jag skulle få en ÄNNU ny
tid. Eller att allt skulle bli katastrof!

Men iaf. så kommer jag inte komma hem förrens sju åtta den fredagen. KUL! På
fredagar vill man ju vara hemma tidigt! :P

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0