SUCK !

Nu har jag tvättat min bil både invändigt och utvändigt.
Och det är inte bara ska jag tala om! :D Jag känner mig
helt slut. Speciellt eftersom jag måsta stå och gnugga och
gnugga och gnugga på så gott som hela bilen. För att få
bort waxet. Men tror ni det försvann då? NÄE! :P
Men Pappa ska vaxa den nu, så förhoppningsvis så försvinner
det då. Eller det gör det!

Kan ta med mig bilen upp igen sa pappa. Så fick dom komma
och kolla på den där =) Och förhoppningsvis göra affärer med :P

Nu ska jag tvätta Buicken medans pappa vaxar min bil. SUCK!
Jag orkar inte! :P När man tvättar den så "måste" man ju torka
den torr också sedan med nå jävla skinn. Det är det som är
jobbigast och tar längst tid.. Blä.

Aja, lika bra att sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja säms-/sems(stavning?)skinn... fast känns så skönt det där skinnet och det känns som bilen blir blankare med det... :) haha! så jag gillar't :P

2009-09-03 @ 18:28:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, fast jag hittad det inte så jag slapp torka med det! :D

2009-09-03 @ 18:42:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0