TVSHOP

Varför visas samma Tv-shop om och om igen. Varje dag, samma
tvshop. Varför ? Det handlar bara om två saker. In an instant och
Pro activ. Kan dom inte visa lite nytt?! =) Inte för att jag tycker om
att kolla på tvshop men, hahaha :)
Fast det finns EN tvshop som jag kan kolla på i evigheter. Det är den
där lilla mixern ("som inte tar mer plats än en kaffekopp").
Enbart för att det ser så gott ut när dom mixar smoothies och sånt =)
En sån skulle jag vilja ha! :D

Men om fem minuter så börjar Rachel Ray och då blir det frukost, som
vanligt. Jag har mina rutiner på mornarna, haha. Men nästa vecka blir
det andra bullar. Dock kan jag ju äta frukost framför vakna med the
voice och det går minst lika bra =)

Näe, nu ska jag göra i ordning frukost..

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅH! När man är hemma och ligger sjuk.. Tv-shop på alla kanaler! :P Undra just hur många gånger jag har sett "sheer cover"? haha :)

2009-09-10 @ 20:06:48
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha, jaa, undrar hur många gånger jag tänk köpa en såndär "magic bullet" ! XD Hahaha

2009-09-10 @ 21:16:22
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja just ja! den går också hela tiden! :P Sen kommer dom härliga "ring in och vinn pengar" programmen, som jag också hatar!! :P



Simone: JAA! Magic Bullet!! :D haha, ja jag vill också ha en sån =)

2009-09-11 @ 07:16:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0