VARNING FÖR GAMLINGAR

Ja, sånna skyltar borde det sitta på endels bilar.
Idag när jag åkte ner till sörfjärn så kommer en gubbe och
kör MITT I VÄGEN. Alltså mitt i vägen!! Jag var helt säker på
att det skulle bli en smäll! Iaf att backspeglarna skulle få sig en
smäll!! Jag fick för fan köra halvvägs ner i diket.
Det borde egentligen vara nån kontroll när man kommit över en
viss ålder. Det är väl nästan självklart tycker jag, jag menar det
är ju inte lika nu som när dom tog körkort för 60 år sedan?! :P
Trafikfara säger jag bara!
(nu säger jag inte att alla som är gammal kör dåligt, men det finns
många)

Sen kom jag till den jävla vedhögen, som växt sen igår! haha =)
Mamma sa igår "Ja, jag får väl lämna lite åt dig också då" Då trodde
jag det skulle vara ganska lite kvar. Men dom måste fan ha varit ner
med ett lass till?!
Men jag slängde in alltihop! =) Även fast det känndes som jag skulle
ramla ihop och dö ibland. När solen stekte, det har faktiskt varit 22-23
grader
idag!! Men ibland kom det stormvindar och guuuud så skönt! haha.
Svetten rann som bara den på mig idag, mycket mer än sist!!
Men nu har jag gjort det iaf! =) Mina armar kommer nog vara som gummi
i morrn ;)

Sedan var det någon som mailat om bilen också. Undra om det är nån som
vill ha den nu då :P Fast ju nu är det ju sämst tid att sälja den på, eftersom
jag börjar praktiken snart och då behöver jag ju en bil! haha =) Men det löser
sig ändå! Bara vi säljer fanskapet! Får väl försöka fixa så jag kan åka med
Therese dom dagar hon jobbar, sen kanske jag får låna mammas bil. Eller
Pärans?! Aja, det löser sig iaf =)

Näe, nu ska jag vila mig ett tag innan jag börjar fundera på vad det blir
till middag.


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Jakob i vakna med The voice berättade ju om gamlingar i trafiken i morse xD Du kanske såg det? Alla verkar vara eniga om att det borde vara något slags test vid en viss ålder, även jag håller med! :)

2009-09-01 @ 13:26:13
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det såg jag faktiskt! :P Och jag håller med han! Speciellt efter detta! :D

2009-09-01 @ 14:02:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Thilda

När dom har komme till 55-60 så borde dom få göra om hela körkortet tycker jag. Dom är ju en fara för trafiken!

2009-09-01 @ 17:15:41
URL: http://thiidandersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nja, det tycker jag är lite väl ungt :P Men vid 70 tycker jag man borde få en kontroll.

2009-09-01 @ 17:38:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0