VEM ÄR DU ?

Denna vecka har mitt humör varit upp och ner precis hela tiden!!
Det är jobbigt. Ena sekunden kan jag vara överlycklig och andra kan jag
vilja sätta mig ner och bölgrina! Varför? Jag har ingen aning..
Ibland är det även båda känslorna samtidigt?! Jag känner mig jätteglad för
en sak men samtidigt så känner jag mig grinfärdig?!

Jag tror att man måste "grina ut" (eller Gråta ut om man ska vara fin i kanten :P)
ibland. Bara för att få ut det, man kan inte gå runt och vara glad hela tiden.
Det spelar ingen roll om man är världens lyckligaste, världens olyckligaste eller
vad man nu är. Grina måste man göra ibland. Även om man inte har något att vara
lessen för.

Jag kommer ihåg ett avsnitt av Alla älskar Raymond (haha) Då såg Ray Debra sitta
och grina i soffan och han frågade varför och var orolig för henne. Men hon grinade
inte av någon anledning "jag kännde för att grina och då gjorde jag det"

Nu låter det som att jag sitter och bölgrinar här på andra sidan skärmen, haha. Men
så är det inte :) Även fast jag just nu är på väldigt depphumör.. Jag har min påse
med chips! ;)

Men jag tycker det är jobbigt att ena sekunden kunna vara så jävla glad och ena helt
depp. Speciellt när det har varit hela veckan.. Kanske för att jag är trött?! Inte van vid
att jobba hela dagar och sover för lite?! Kanske det kanske..

Just nu vill jag bara göra nått, vad som helst! Bara nånting!!

Kommentarer
Postat av: Denise

ja men sådär är jag också! skitjobbigt tycker jag!

2009-09-26 @ 23:53:01
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: marielle

Självklart måste man grina ut. Och efteråt känns ju allt så mycket bättre!

2009-09-27 @ 10:30:28
Postat av: Nathalie

Denise: Ja, det är inte roligt inte..



Marielle: Ja, det gör det faktiskt.

2009-09-28 @ 06:07:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: KULTUR-ELLA

hoppes du griner int nu.

2009-09-28 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0