FÅR INTE NOG!

Har nyss kollat på ännu ett avsnitt av Greys, och jag får inte nog! :)
Gud vad jag älskar det programmet! På vardagarna går det ju repris
också som är kul att kolla på! :) Kan komma något avsnitt man inte
sett.. Love it!
Synd bara att inte allt är som jag vill att det ska vara i dom nya avsnitten.
Men det är bra ändå! ;)

Ja, annars då?! Praktiken går bra :) Det är kanske inte så jättemycket att
göra, men kul ändå, roligt folk! :) Om inte annat så är det massa söta bebisar
att kolla på! haha :)
Har faktiskt fått lära mig nya saker där, som jag inte lärt mig på dom andra
ställena. Får vara med på lite mer än bara "plocka, larma, galga". Det gillas! ;)
Slutar fyra nu denna gången, ist för sex som på dom andra praktikplatserna.
Också rätt skönt faktiskt, att komma hem i tid och slippa äta middag sent på
kvällen. En till sak som är bra är att Therese och jag kan samåka dom dagar
hon jobbar till fyra. Så det är ju bra! :)

Idag känner jag mig lite hängig. Har ont i skallen och mådde lite illa på
morronkvisten =/ Blev bättre efter jag ätit lite, men kom tillbaka efter ett tag..
Ska ta nått och äta nu och ta en dusch och hoppas på att det blir bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0