FÖRSTA DAGEN

Nu är Påsken över också :) Började med en Påskmiddag hos Farmor
på Fredan. Då vi ändå var i krokarna så passade vi på att hälsa på
kissemissarna också :) Alltså Therese kattungar. Och nu håller dom på
att öppna ögonen, sötnosar!! Jag vill vill vill vill ha en! ;)
Aja..
På kvällen blev det Bergegårn i vanlig ordning. Hann inte på nån "förfest"
utan det kom några hit sedan lunkade vi iväg. Träffade många vänner och
bekanta så det var trevligt :) Tog även en svängom med Simone på
dansgolvet, och då fick vi en "Stalker" hahaha. Nej jag skämtar inte! Vart vi
än dansade iväg så följde han efter! haha och hur fult vi än försökte dansa
så var han kvar vart vi än kollade. Blä! :P haha.
Efterfest i "huset" en sväng, sedan hem och sussa.

Dagen efter hade jag blivit medbjuden på förfest och sedan ut på krogen på
två håll. Men blev bara hemma. Tyckte jag tog det så lugnt på fredagen för
att jag inte skulle bli dålig, men joo! Låg och mådde illa precis hela dan. Var bara
upp för att köpa pizza, som jag inte ens kunde njuta av! haha :) Så det blev en
lugn kväll för oss båda. Skönt det med och slippa vakna upp nästa dag och vara
dålig igen. Eller??
Tror ni inte att jag FORTFARANDE mår illa på söndagen när jag vaknar??? JO!
Dra åt skogen.. Då trodde jag att jag fått magsjuka eller nått för så illa kan det
ju inte vara. mycket drack jag INTE. Men det gick över efter att jag ätit lite
som tur var :)

Strålande väder var det den dagen också och jag satt bara inne. Men så frågar Lisa
om jag vill med på en promenix! Självklart! :) Härligt!
Det är så skönt att gå ut och gå och prata, det skulle jag kunna göra hur länge
somhelst! :P

Och idag är min första dag på Polarn o Pyret. Jag har faktiskt inte varit nervös förrens nu! :P
Nu börjar det blir lite pirrigt ;) haha. Men det ska nog gå bra!
Men en dag som denna vill man ju egentligen sitta inne. Jävla snö! Dock snöar det ju inte
men man blir ju deprimerad.. Även fast man vet att det kommer mer så blir man irriterad!
Men det smälter väl bort snart hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0