HÄRLIGT VÄDER

Nu har man vaknat upp till solsken i flera dagar! :) Gud så härligt!

I helgen har det bara blivit lugnt, två lugna helger på raken! :P Men det
är skönt det med, slippa ligga och slösa bort hela söndagen för att man
mår dåligt :)
Ist. har jag varit ner till sörfjärn både lördag och söndag. Hämtade
sommardäcken på lördag, och vilken skillnad det blir på bilen med dom
däcken :P Mycket finare är den nu! Och det bästa av allt; Den vibrerar
inte!! Wehoooo! :D haha
På söndagen åkte jag först till Therese en sväng, lekte lite med kisserna
som blivit sååå stora! :) Ett litet busfrö pinkade även på mig. Eller om jag
tog upp han precis när han (hon ??) pinkade, för blöt blev då mina händer
iaf! haha. :) Men så söt ändå. jaja!
Sedan åkte vi ner till sörfjärn. Månsan har blivit så gosig efter operationen.
Nog för att hon brukade vara gosig förut också, men kunde även vara en
riktigt surkärring. Nu är hon gosig hela tiden och kommer och "pratar" :P
Stumpan min!

Jädrans vad jag skriver om katterna hela tiden! :P Men dom är go och jag tycker
mycket om dom, så det får ni leva med ;)

Vet ni vad jag aldrig mer ska göra? Jo, jag ska aldrig mer använda en läppsyl (?)
som har legat länge och vet inte NÄR den anvädes sist. Men i helgen så sved mina
läppar så jäkla mycket att jag kunde inte stå emot längre. Och vad händer på söndag?
Jo, sånna där små munsårs"finnar" (tycker det ser ut och känns som finnar :P) över
HELA underläppen. Och jag överdriver inte ett dugg när jag säger hela läppen.
Dock har ingen av "finnarna" slagit ut till ett sår, och jag hoppas det fortsätter så!
Fy tusan vad jag hatar munsår!!!

Sista veckan på praktiken nu. Lite tråkigt faktiskt.. Det är ju nu man börjat komma in
i allt tycker jag :) Nu har man börjat vant sig.
Nästa vecka måste jag jaga sommarjobb som en galning!! Har ju sökt på några ställen,
men känns inte som att jag kommer få nått i år heller.. med min jävla tur.. Men jag ska
söka iaf. Då har jag åtminstonde försökt. Dock är jag kanske lite sent ute.. men men.
Det blir väl som det blir..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kontorsfixarna, sök där. Dom har mycket jobb i sommar :-)

2010-04-27 @ 10:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0