KATTEN ÄR MÄNNISKANS BÄSTA VÄN

För det första: Jag hatar fåglar just nu! Ena anledningen är att
det verkar vara någon fågelträff här utanför, flera gånger per dag.
Helst tidiga mornar. Jag vet att det är ett fågelbo alldeles ovanför
balkongdörren. Men det är små fåglar. Det är även måsar och skator
som flyger häromkring och "träffas" på taket och skriker som aldrig
förr.
Andra anledningen är att jag nyss tvättat bilen (i lördags) och idag när
jag kommer ut och ska åka hem så har en fågeljävel skitit mitt på huven!
Fy fan för dig din fågeljävel! :P haha.

Innan jag for hem så skulle jag åka och mata Maja :) Och hälsa på kissungarna.
Och guuuud vad stor dom blivit och söt så in i norden! Jag döööööööör! haha =)
Maja sprang iväg och kissungarna ville bara upp och klättrade ur lådan och sedan
upp på mig :) Älskade små gofisar! Till och med "mesen" (en av dom svarta som
alltid pep när man plockade upp han/hon, eller ens peta på na :P) var hur leksjuk
som helst! Bara hoppa och studsa omkring i lådan! haha!
Man hade liksom inte tid för alla för alla var så leksjuk och skulle vara upp i en :)
Jag hade kunnat stannat där och lekt med dom hur länge som helst! Myys!
Farmor kom också och berättade att Trulls (en av hennes katter) hade kommit in
och haft ett rivsår över hela magen =/ Det var nog rätt djupt också. Men som tur
var så var det bara i huden och inget inre som gått sönder :) Men han fick åka till
vetrinärn och är kvar där tills i morron då Mamma och Pappa hämtar honom.
Månsan ska ju in då och opereras, lillgumman!


Annars då? Jodå. Längtar tills dom ska bygga klart den jävla bron till Birsta så man
slipper åka genom den jävla stan varje dag! I måndags fick jag stanna vid VARJE
stoppljus! Och ett fick jag till och med stanna vid två gånger :P Kön var så lång att man
inte han över medans det var grönt.
Sen längtar jag tills dom gör motorväg ända från njurunda också. Skönt! Då kommer
det ju gå mycket fortare att åka dit/hem :)
Men när kommer det vara klart då? 2050 ?? haha :)


Praktiken går också bra. Förstår inte hur dagarna kan gå så fort när man inte har så
mycket att göra :) Tänk då hur fort det hade gått ifall man hade haft fullt upp hela tiden.
Nästa vecka är sista veckan!! Redan.. Om det nu blir hela månaden :)
Sa ju inte nån sluttid, eftersom hon inte visste hur mycket det fanns att göra.
Men jag trivs bra iaf! :)

DOCK undrar jag vart tusan mina pengar håller hus ?? Håller på bli tokig! Slår vad om att
pappret kommit bort, eftersom jag skickade det innan påskhelgen och sedan var det ju
massa röddagar. Så det skulle inte förvåna mig.. Har dom inte kommit i morron så får jag
ringa till försäkringskassan igen och höra. Lika bra att ringa dit på engång, får fortare svar
då :P Än om jag hör med AF om dom fått in pappret.. Men som sagt. Det skulle inte förvåna
mig
..

Kommentarer
Postat av: Therese

ja mina små sötisar!! :)



får du inte ha praktik längre om du vill? så du kommer in i kassan och så tänkte jag...

2010-04-22 @ 06:25:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, jag vill ha eeeeen!! :)



Jo, om det finns chans till sommarjobb får jag förlänga praktiken. Men ska jag vara ärlig tror jag inte att dom behöver nån sommarjobbare. Men jag ska ju fråga såklart.

Fick dock lära mig kassan igår :P Fast butikschefen var inte där så jag vet inte vad hon tycker?! :P Men en annan tjej lärde mig! haha =)

2010-04-22 @ 07:34:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0