MILDARE NATT I NATT

I natt har jag inte haft några otäcka drömmar :P Bara en löjlig
dröm. Nästan som en film.. barnfilm. Det var en stor ful jätte som
attackerade oss. Och för att döda han måsta vi komma på vad han
var allergisk mot och sedan blanda ihop allt det i en smörja och kasta
det i munnen på han! haha :)

Annars stör jag mig på en sak.. Har ni någonsin kollat på Wipeout utan
att kameramännen zoomar in på nån tjejs arsel?? Inte jag iaf. ALDRIG
har dom zomat in på en killes arsel, om dom inte är fet och har byxorna
halvvägs nere så man ser skåran. Det vill man inte se.. Och jag vill inte
se tjejernas arsel heller.. isf. kan dom filma lika mycket på killarnas arsel.
Tycker jag. Tycker det är så jävla löjligt! Undra om dom sagt åt
kameramännen att filma där eller om dom gör det av sig själv.. Löjligt!

Näe, nu blir det frukost! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0