REDAN HELG

Tycker denna vecka gått riktigt fort faktiskt. Tänk att snart är det sommar.
Även fast det "ska" (man kan aldrig lita på vädersidorna :P) komma mer
snö så har jag ändå ställt in mig på att nu är det vååår! :)
Nu är det ju nya regler också, att sommardäcken ska vara på 15 april. Alltså
igår. Jag har fortfarande vinterdäck, och vet inte riktigt om jag vill byta än
heller. Eller JO, det vill jag, så jag slipper att hela bilen vibrerar så fort man
kommer upp i 110. :P Men det ska ju komma mer snö och man vet ju aldrig,
det kan vända fort vädret :P Men men.. Får väl se när dom blir bytta! :)
Bilen ska iaf. få sig en tvätt i helgen, har jag lovat han. Har inte blivit tvättad på
hela vintern tror jag?! Kanske en gång i början på vintern, sedan har han fått stå
lortig stackarn..
Sen var det längesen jag var ner till fjärn och hälsade på också :) Så det måste
också göras. Ska pussa lite extraMånsan som fått cancer =( =(
Kliade henne på magen en dag och då upptäckte vi att ena hennes tutt var en
stor knöl. Månsans mamma Kickan fick ju också cancer.
Men mamma och pappa hade iaf ringt vetrinären så hon ska opereras. Lilla Månsis!
Hoppas hon blir helt bra efteråt nu då! Lillstumpan!


Fina Månsan på julafton :)

I tisdags(?) så åkte jag och mamma och hälsade på Therese och småkissarna
också :) Hade fått ett mms av Therese med en bild på "min" lilla sötis och
"Kom och hälsa på mig matte :)" Jag vet inte hur länge jag satt och sa "ÅÅÅHHHH,
MEN ÅÅÅÅÅHHHHH VAD SÖÖÖÖT! ÅÅÅÅHHHH" till det kortet, haha :) Så söt!
Sedan somnade han i Therese händer, lilltjockisen. Jag tog över när han sovit ett
tag för i mina händer ville han inte sitta still :P Antar att Therese luktar "hemma" och
jag luktar "främling" och då för tillfället vitlök, hahaha :P Hade ätit vitlökssås :) 


Här är bilden jag fick :D Såå otroligt söt! Alltså jag gör vad som helst för denna lilla
kisse. Jag vet att jag tjatar men jag vill verkligen ha han! :)



Näe nu är det faktiskt dags att städa lite. Det behövs verkligen! Har fått god
mat i magen idag, köpte hem mat från Max idag. Mmm! :) Såå gott! Även
fast det inte känns så jäkla bra att trycka i sig lökringar med smält ost, men
ack så gott.

Föresten! :) Nu har jag äntligen tagit mig till att ta bort navelpiercingen :D
Har ju velat göra det hur längesom helst men inte vågat, ifall jag skulle ångra mig.
Men så tog jag ur den en dag innan jag skulle duscha och sedan på kvällen skulle
jag häva i den igen.. Men då gick det inte :P Jag fick inte i den. Eller uppifrån gick
det bra. Men när jag skulle häva i den nerifrån så gjorde det bara ont och den kom
aldrig igenom.. Så jag sket i den helt enkelt. Smycket var ändå så fult, tappat färgen.
Och det känns bra faktiskt! :D Känns "rent" på nåvis :) Fast nu vill man ju ha bort det
lilla hålet som blir kvar ovanför naveln också.. Men men, det får man leva med ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

Neej, Månsan =(

Men ååå, lille sötis! )= Har hon hittat några hem till de andra missarna då?

Och smycket är borta, fick du verkligen inte tillbaka den eller ska du ha en bebis? ;) Haha ;)

2010-04-16 @ 19:22:40
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Meneeee: "Men ååå, lille sötis! )= " Skulle såklart vara en =) gubbe där ;)

2010-04-16 @ 19:23:40
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, lillmånsan, men förhoppningsvis blir hon bra efter operationen :)

JA, han är sååå himla söt! Eller allihopa är så himla söt, men jag är så fäst(stavas det så?? :P) vid honom! :) Näe, tror inte det =/ En ska dom ju ha själv iaf. Tror dom åker upp på blocket om ingen vill ha dom :) Är du sugen? ;)



Haha, jag drömde faktiskt inatt att jag fick en bebis! ;) Men näe, än är det inte min tur! haha. Men jag vet en annan i kusinskaran som ska få, kanske du också vet ;)

2010-04-16 @ 19:35:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

hehe ja ryktet sprids snabbt i släket vem som är näste man på tur med bebis ;)

2010-04-16 @ 22:41:22
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Therese

och du som trodde jag skulle bli nästa, haha du hade fel fel! ;)

2010-04-18 @ 16:45:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Denise: haha, ja :)



Therese: Jaa, men hon har jag sagt ska bli nästa enda sen Alexandra fick! hahaha :D

2010-04-18 @ 20:26:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha man man kan inte hålla på och byta vem man tror XD och man kan inte tro på flera samtidigt, haha!! jag hittade på dom "reglerna" nu ;) haha!

2010-04-19 @ 11:41:43
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0