RIKTIG JÄVLA MARDRÖM

Fy, idag vaknade jag av att jag grinade! Drömmen handlade om det
jag hatar mest i världen, nämligen otrohet. =/
Det hela började med att Päran hade dragit ut på krogen, sen hade tydligen
hans "kompisar" bjudit han på nån drog så han var helt borta. Och dagen
efter berättade han för mig att det kunde finnas bilder som jag inte skulle vilja
se. "JAHA??" var mitt enda svar och letade överallt efter dessa bilder, nog för
att man egentligen inte vill se, men KLART man vill veta! Och jag hittade dom,
och dom var inte roliga att se iaf.. Det var en annan tjej med i bilden.. FY FAN!
Jag var så lessen och besviken och arg på samma gång. Inte blev det bättre
sen när den här tjejen helt plötsligt dyker upp här i lägenheten och Pär bara
sitter och glor på henne som aldrig förr!
Jag satt och "skällde" ut han på msn, medans hon satt i sängen. Ville inte börja
bråka framför henne, för hon var nämligen en riktig liten fitta! Dra åt helvete om
hon skulle finnas i verkligheten, skulle vara så skönt att slå ihjäl fanskapet!
Och han skrev saker man inte vill höra från sin pojkvän.
Jag - Kan du sluta glo på henne hela jävla tiden???
Han - Jag glor inte. Men det är svårt för hon är jävligt snygg..
Näe fy tusan vad det gjorde ont i mitt hjärta då. Speciellt eftersom han skulle iväg
på ännu en fest (med henne?!??!) och ville knappt ha mig med..
Usch! Hatar sånna här drömmar, jag hatar hatar hatar hatar dom!!

Det var skönt att vakna upp och inse att det bara var en dröm, men det känns ändå
förjävligt för man kommer ihåg den där känslan man hade i drömmen. Man känner sig lite
nere ändå.

Men det var ändå bara en dröm, och jag vet att min Pär inte skulle göra så!
Näe, nu vill jag ha min älskling här och pussa och krama på han! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0