...SÅ VAR SAGAN SLUT!

Idag var sista dagen på praktiken. Känns lite tråkigt. Kommer sakna
att höra "Hej Nätalee" (engelskt uttal på Nathalie :P) varje morgon :)
Dom var ett härligt gäng helt enkelt! Vi får hoppas på att vi ses nått mer ;)
Blev bjuden på mat på Donken idag, Tack för det! :) Mycket gott och nu
är jag proppmätt! :)

MEN en sak jag absolut inte kommer att sakna är att höra "Download me
I'm free" VARJE dag!! :P Fy tusan vad jag är less på den låten alltså! haha.

Så.. vad ska jag göra nu? :P haha..

JUST nu ska jag iaf. städa. Det orkar man inte med på veckorna när man
kommer hem. Då vill man bara slappa. Men nu tycker jag verkligen det
behövs. Och skönt att ha det städat till helgen. Även fast det säkerligen
kommer se lika förjävligt ut igen efter att den är över :P Men nu är jag ju
ledig till veckan så då kan jag städa igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0