TISDAG.. NEJ ONSDAG!

Ja, idag är det onsdag, inte tisdag som det känns som :)

Igår åkte jag och hälsade på kissungarna igen, och Therese också ;)
Och dom är väl för sööt så jag tror jag dör! Tog upp den lille jag vill
ha och efter ett tag blev han leksjuk och låg och sprattlade och bet sig
i fötterna! haha, så jäkla söt! "Dumbo" var också jäkligt rolig, han vela
inte vara i lådan, tittade upp hela tiden och ville upp! :D Och låg och
lekte hur länge som helst.. Mitt hjärta smälter! :D Ååååhhh! :)

Och jag vet inte om det var därför jag drömde som jag drömde i natt. Om
djur nämligen.. eller ett djur :) Jag hade en liten kanin. Eller han var inte
så liten.. Ganska stor för att vara en kanin och han var som en människa?!
Men otroligt söt! Mitt i allt (måsta hitta min gamla bur också, för mamma hade
tydligen gett bort den eller nått?!? :P) så började jag tänka att jag egentligen
inte vill ha nån mer kanin.
Har ju haft 2 i mitt liv :P Sist var Ronja. Min lilla sötnos, men fy så jobbigt att
hålla på städa ur allt bajsspån och ut med mat hela tiden osv osv.
Helst när det regnade! Jag la över plast på buren så det inte skulle regna in på
henne, och för att buren inte skulle bli förstörd. Mm, det var bara det att när
det regnade så samlades det alla sorters insekter under "locket" på buren.
(öppnade liksom "taket"). Skaldjur som jag aldrig någonsin sett förut, spindlar,
skalbaggar osv. USCH! Nästan så jag ryser bara jag tänker på det!
Stackars lilla Ronja som fick "bo" med dom..

Så näe.. Nån kanin ska jag inte ha igen faktiskt :P Inte Hamster heller för den
delen. För en sån har jag nämligen också haft. Lillen hette han ;)
Han var en jobbig jävel. Var bara vaken på nätterna och sprang i det förbannade
hjulet. Som GNISLADE så det skärdes i öronen på en. Fy tusan! haha.. Sen var
han inte tam för fem öre heller! :) Men söt var han!

Näe, nu har jag babblat nog. Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0