VART ÄR SMAKEN ?

Igår när jag skulle åka hem och var påväg till bilen känndes det
lite roligt när jag såg att Therese parkerat precis bredvid mig! haha :)
Och onödigt också känndes det. Och påminnde mig om när jag hade
praktik på Cubus och Therese jobbade och Mamma var och shoppade.
När vi skulle åka hem gick vi tillsammans och till varsin bil. haha.
Och åt varsitt håll. Jag gick till vänster, mamma åt höger och Therese
rakt fram. haha, lite roligt :)

Men vilket härligt väder, eller hur? Nu behöver man inte ha värmen på
i bilen längre! haha :) Iaf. inte när man åker hem. Var nästan så jag ville
häva på AC'n. Blev så varmt av solen. Hääärligt!

När jag kom hem började jag göra mat, köttfärssås och spagetti. Och jag
blir så irriterad! För varenda gång jag gör den där köttfärssåsen så blir den
sååå god i kastrullen. Den smakar gudomligt faktiskt! :) Men sen när man
häver den på spagettin och rör om så smakar det ingenting?! Verkligen
ingenting. Eller jo, om man tar litervis med köttfärssås isf. Men VARFÖR?
Varför smakar den inte lika mycket på tallriken som i kastrullen? Vart tar
smaken vägen?
:P

Näe, nu måste jag äta frukost och sedan göra mig i ordning!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jo men jag jobbade ju till 20 igår :)

2010-04-13 @ 17:31:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men det var inte så jag menade..:P Känndes ondögit ändå att vi båda är där fast åker två olika bilar. Men hade vi slutat samma tid så hade det kännts ännu mer onödigt :P

2010-04-13 @ 20:06:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0