INGET LIV

Denna blogg har nog blivit den tråkigaste nånsin. Men anledningen
är att det händer ingenting i mitt liv nu, absolut ingenting. Nån gammal
vanlig fest på helgerna sen är det NADA! Och hur kul är det att skriva om?

Det känns som att jag slösat bort ett år av mitt liv på att göra ingenting.
Visst, lite praktik här och där, men sen har jag bara suttit hemma och döat?!
GE MIG ETT JOBB!

Är så otroligt less på att vara arbetslös! Även fast jag lätt skulle kunna vara
"Hemmafru" om man fick betalt för det, men nu börjar det faktiskt bli jävligt
TRÅKIGT!
När alla berättar om vad som hänt på jobbet, eller att dom ska ut med
jobbkompisarna, ja då kan man inte göra annat än att deppa ihop! Jag vill också..
Jag kan bli så deprimerad när jag tänker på jobb (eller pratar med någonom jobb) så
jag vill sätta mig ner och grina.. Kan inget gå min väg nångång?? Är det för mycket
begärt?

Sen när det går så bra för alla omkring en, alla får jobb/mer jobb och har alltid
nått på gång. Då känns det också surt! Visst är jag jätteglad för deras skull, men
NÄR ska det gå min väg? När är det min tur att bli överlycklig och få ett jobb?
NÄR ÄR DET MIN TUR???

Jag blir så less.. Orkar knapp anstänga mig längre känns det som. Men man ska väl
inte ge upp antar jag, just nu känns det bra svårt.
Ni kan väl hålla tummarna för att jag får gå den där utbildningen iaf? =) För det gör jag!


Kommentarer
Postat av: Kröpen

Vann jag tio milijoner skulle jag sluta jobba och börja läsa på komvux. Det var skitkul, utvecklande och man fick ett himla fint nätverk. Jag gick inte vidare till något "riktigt" men jag hade kurskompisar som gick vidare och genomförde högskolestudier trots att det tog tio minuter att läsa en boksida för vissa. Men jag fick nya infallsvinklar och tyckte det var gör kul.:) Livet vimlar av uppförs- och nedförsbackar. Chanserna kommer som en snigel och försvinner som en blixt. Tålamod, även fast det känns för jävligt ibland.:)

2010-08-31 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0