FÅNGARNA PÅ FORTET

Alltså fångarna på fortet är ju sååå bra!  I LOVE IT!! :) Vill att alla dom där gamla
helgprogrammen ska komma tillbaka! SÅ KUL! Bra att det är Gunde och Agneta
också som på gamla tiden!

När Ann skulle in i spindelrummet igår så kände jag verkligen hennes rädsla, FY! Jag
skulle aldrig klarat av det. ALDRIG! Okej, KANSKE spindlarna men aldrig i hela helvete att
jag skulle ta i en skorpion, USCH!
Sen måste jag klaga på Bebe fouras, eller vad han heter. Han är då inte bra. Det ska ju
vara en gammal sunkig gubbe i traskläder.. Inte en elviskopia som man blir påminnd om
rädslan man hade för vargen i "den oändliga historien" varje gång han pratar :P Minus för
han, annars är det mitt favoritprogram just nu! ;)

Sen blir jag ju så nervös när tiden håller på att gå ut så jag kan inte sitta still! haha. Så
blir det jämt när det är något spännande. Antingen så sitter jag och slår i fåtöljen, sparkar
med benen eller håller för ögonen, samtidigt som jag skriker "MEN SKYNDA DÅ!!!!!!" haha :D

KUL KUL KUL KUL!






























Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om att de är så himla bra!

2010-08-25 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0