SLUT!

I fredags åkte vi och hälsade på i Tommys stuga på Högön :)
Och mycket trevligt har vi haft! Åkte och åt först i Bergafjärden
(tror det heter så??! Rätta mig ifall jag har fel :P) Gött gött gött!
Dock ångrar jag mig att jag ändrade min beställning från fläskfilé
till tacobuffe. Men jag blev så sugen när Mia ville ha det! Plus att då
får man ju äta hur mycket man vill, och jag var så hungrig! hahaha :P
Men det var ju gott det också!

Sen blev det en spontantrip in till sundsvall! Först till Joel en sväng så
vi fick göra oss i ordning. Dock kände jag mig som ett fult troll hela
kvällen. Hade ju ingen aning om att vi skulle göra nått sånt, så jag tog
inte med mig så värst fina kläder. Så det blev ju bara jeans + vardagslinne.
Blä! :P Men det var kul ändå!
Avslutade kvällen på Max och sedan hem till Joel och sova. Var inte bakis
heller dan efter så det var ju Kanoooon! ;)

Efter många om och men fick vi skjuts till Juniskär för att åka tillbaka till ön.
Och fy faaasen vad jag skrattade den resan! haha. En hund med dålig andedräkt
och ett långt hårstrå på Joels öra! haha, det var nog det roligaste! Tror vi var
lite trött då också, men fy tusan! Skrattade så jag fick ont i magen!
"MEN!! Ta bort det då??????!" hahaha :D

Sen blev det lite häng på lördan bara, lite försök till att åka vattenskidor sedan
åkte vi hem och sedan blev det en lugn kväll på lördan. Fick inte mer än 3,5 timmes
sömn natten innan så var lite trött :P

Idag är sista dagen på Pärans semester. Sedan blir det "vardag" igen.. Det blir ju
aldrig riktig vardag för mig ändå.. men det blir ju annat ändå. Nu är det slut på
snabbmaten och att köpa mat bara för dagen. Dom gånger vi ätit vanlig husmanskost
kan man räkna på ena handen.
Jag undrar hur mycket jag gått upp på enbart dessa fyra veckor?! :P Näe fy! I morron
blir det ändring! Fram med cykeln och alla andra övningarna igen! :) Och framförallt
bort med snabbmaten varje dag!

Näe, nu ska jag städa lite (haha, IGEN) Men inte allt för noga. Tar nog en storstädning
i morron ist. Kommer inte ens ihåg sist jag dammtorkade?! =/ :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0