2010 LIDER MOT SITT SLUT

Nu är det bara timmar kvar på 2010. Sjukt.
Förra året kunde jag inte komma på något jag gjort som
var värt att nämnas, förutom studenten. Men i år har jag
kommit på lite mer :)

2010
• Skaffade min första tatto
• Har flyttat
• Har provat på slalom för första gången.
• Börjat en utbildning (inget att hänga i granen)
• Jag fick rösta i valet för första gången
• Har fyllt 20
• Har flugit för första gången
• Fått reda på att jag ska bli moster :D


2011

Ser fram emot:
När T&A's Bebis kommer till världen :')
Pirates of the Caribbean 4 (20 maj!! :P)
och Vänner filmen (om det nu blir nån???)
Praktik (om det blir som jag hoppas, hur som helst
ska det bli skönt att ha nått vettigt att göra om dagarna)

Hoppas på:
JOBB!!!



Ikväll har vi bjudit över lite folk på middag :) Trevligt trevligt!
Man vill ju bjuda in många fler, men vi har ju inte platsen =/ Men
jag tror vi får trevligt ändå! :)
Var in till ikea en sväng igår (fick presentkort där i julklapp båda två)
så då passade vi på att gå på systemet och köpa "skumpa" också :D
Det hör ju till! Sen vela jag köpa typ en pommacflaska som ser ut
som en champangeflaska till Therese :P Men då såg jag alkoholfritthyllan
på systemet så jag köpte där ist :) Lite roligare. Plus att det lät så gott!
Jag vill hellre smaka den än den med alkohol! haha.
Sen maten blir väl ingen nyhet, samma vanliga. Kom inte på nå annat.
Men gött ändå! Ska iaf. prova på att göra Macarons som ett litet tilltugg
till efterrätten ;) Får väl se hur dom blir. Hoppas bra!! Men dom ska ju
vara svåra att göra har jag hört, så vi får väl se..

GOTT NYTT ÅR på er allihopa! Hoppas ni har en fin nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: Therese

hihi vad roligt :) har vi några raketer då förresten?? det måste vi ha!



just ja den där flygturen hade jag nästan glömt, hahahahaha!

2010-12-31 @ 11:39:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, Pär har köpt en stor raket och en låda :) Sen kanske Johan har med sig nått också?! Han säljer ju raketer så ;)



Ja, fy! Man vill nästan glömma den! haha

2010-12-31 @ 11:43:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0