DAN FÖRE DOPPARDAN!

Äntligen kan man pusta ut! Inget mer att göra innan jul, inget!
Nada! :) Skönt! Idag blev det en sväng till kvissle, på bolaget
förståss ;) Inhandlade lite inför juldan och nyår så man har det
gjort! Nu slipper man fara in nå mer. (ber till gud att vi är "ledig"
till veckan)

Sedan var det bara hem och julstäda. Men först skulle jag ringa
Telia och fixa det trådlösa internet. Det funkade inte.. Så jag ringer.
"Du är plats 45 i kön, beräknad tid 25 min" Suck! Sen när jag äntligen
kommer fram så kopplar han mig vidare så jag får sitta i kö igen!!
Men nu funkar det på min lilla goding också! :P Har inte använt min
dator på hur länge som helst, eftersom internet varit knasigt.
Känns hur skumt som helst att kunna trycka på ä och ö normalt?!?!
På Pärs dator så funkade inte dom knapparna så man fick trycka
alt + 132 osv osv. Så det blir att man gör så nu också bara av vana :P

Aja.. Sen nu nyss har jag varit till Therese och fixat med dom sista
klapparna. Nu är det klaaaaaart! Och jag ska bara njuta framför
uppesittarkvällen med julmust, lussebullar, julgodis och vindruvor :)
Bara dega i soffan hela kvällen och förmodligen somna här. Är bra
trött faktiskt..

Längtar tills i morron. Får man göra det även fast man inte är ett litet
barn längre? :P Dock är det ju inte klapparna jag längtar efter nu, som
man gjorde när man var liten. Utan stämningen och JULAFTON! :) Love it!

Kommer nog inte bli nå bloggning i möra så säger det idag.

GOD JUL PÅ ER ALLA !! :)


Våran fina gran! :) Och klapparna under :D


Gotta!

Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!

2010-12-29 @ 01:21:48
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0