JULFEELINGS!

I morse var man ju inte alls pigg på att åka på utbildningen.
Klev först upp och tänkte skotta fram bilen en aning. Drivsnö
till tusen, fy tusan! Men gav upp efter 10 min :P Skulle jag skotta
så jag fick fri väg ända ut till vägen skulle jag måsta skotta
hela parkeringen! :P Så jag inväntade traktorn. Och han kom lagomt
tills jag skulle åka :)
Trodde inte han skulle skotta där min bil stog, eftersom han redan
skottat där när jag kom ut (skottade andra sidan av parkeringen då).
Men joodå, det hade han gjort! Tummen upp! :)

När jag kom in tände jag granen (som för övrig REDAN verkar börja
vissna?? grenarna bara hänger. Kanske ljusen som är tung :P)
Och slog in en klapp, då ville man ju bara vara hemma hela dan och
julpyssla :)

Sen har vi haft ännu en meningslös dag. Dock rätt skoj :) Finns en dam
där som man aldrig har tråkigt med. Härlig brutta! ;)
Fick även Truckböckerna idag. Om två veckor har vi teoriprov. Bra planerat
där, marknadspunkten. Kul att sitta och läsa det i jul och nyår :P
Men men. Känner mig på bra humör idag, så kan inte ens bli irriterad
över det :)

Beställde även en klipp och färg tid idag! :) Känns otroligt skönt! Så jag börjar
det nya året med en ny frilla. Dock ingen jätte förändring. Jag vill ha kvar
mitt långa hår! :) Men en bit ska kapas iaf. och en ny färg.
Vart ganska så sugen på att ta den tiden hon hade nu på onsdag ;) Men det
svider redan i plånboken så det får vänta till januari :)

Men NU ska jag slå in lite klappar. Måste bara få bort berget med disk först.

Kommentarer
Postat av: sss

Vad går du för utbildning? :)

2010-12-20 @ 17:29:27
Postat av: Nathalie

sss ? :P En serviceutbildning med inriktning på Handel. :)

2010-12-21 @ 06:46:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0