SÅ VAR DET ÖVER..

Min julafton började med att jag och Päran öppnade våra
klappar under granen. Jag fick en jättefin klocka! :) En jet set
klocka som jag velat haft hur länge som helst. Så jag är mer
än nöjd nu ;)

Sen blev det gröt till frukost. Jag åt bara för att man "ska". Det är
ju jul?! :P haha, men blev spyfärdig efter bara några tuggor. Tycker
inte alls det är så speciellt gott.

Sen var det dags att göra sig i ordning och åka ner till mamma och
pappa. Fikade lite där, även Therese och Andreas var där.
När grabbarna hade åkt iväg till sina familjer tände vi en liten brasa
i kaminen. Myys! :) Sen var det dags för julmaten. och jag som bara
ätit dom där tuggorna gröt var vrålhungrig. Mm, gött!

Spelade "tärningsspelet". Jag kammade hem några tialotter och en
dassbok! haha :) kul!


Therese och Månsan myser :)

Julbord!

"Tärningsspelet"s julklappar :)

Månsan och Louie väntar på att maten ska bli serverad! hahaha :)

Och till sist var det dags för julklappsutdelning som jag fick äran att
göra. Pappa hade skrivit rim på nästan alla hans och mammas paket.
Sämst var dom! haha. :D
Men jag är mer än nöjd med allt. Fick en köksassistent, tror jag väl
att det heter. En sån man kan göra deg i, vispa, riva, mala :) Skitnöjd!
Vill ha den nu och baka lite bröd! :D
Sen fick jag också en till skål i samma stil som jag haft förut. Har
ju två "hål" i köket där det är dragluckor, men någon har målat igen
dom så det går inte att stänga. Så då ställde jag dit den fina skålen
jag hade sen innan och skulle haft en till till andra hålet, och det fick
jag! :D Tummen upp!
Även en diskmedelsflaska i porslin och en "mugg" till diskborsten :)
Vantar, halsduk, mortel, presentkort, lotter m.m m.m.
Tack för allt!!



Gick till momma och moffan en sväng efter det. Men blev ingen lång
stund för mig. Skulle ju upp till Pärs familj och fira med dom också. Och
tror det blev ännu senare i år än förra. Synd att det ska bli sån stress
jämt :/
Blev bjuden på jättegod tårta iaf. och fick mera klappar. Tusen tack!

Sen blev det lite partaj innan jag blev trött och åkte hem och avslutade
kvällen med en skinkmacka! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

men vad jag ska se sliten ut på dina kort jämt! fy!!!

2010-12-27 @ 11:30:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dina kort på mig är ingen höjdare dom heller :P

2010-12-27 @ 11:44:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! (Katterna) X)

2010-12-27 @ 14:27:32
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Plus att jag tycker inte du ser sliten ut på nå kort..



Simone: haha, ja det såg lite roligt ut :) och dom satte ju sig så själv också! :D Skulle tagit in dom andra tre katterna också så hade det blivit en roligare bild ;) haha

2010-12-27 @ 18:14:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men jag ser ju ut som 40 svåra år! haha rödblommig som jag varit ute och sprungit och rufshår!

2010-12-27 @ 21:16:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0