ALLTID KALLT PÅ MORRON

Vet ni vad det värsta som finns är? När man ligger och sover alltså..
Jo, det är när man vaknar och sedan försöker somna om och då hör
man hur teven "klickar" åsså startar den.. SUCK! :P Vi har nämligen
alarm på teven så den startar klockan fem. Som en extraklocka till
Päran. Men fy tusan vad hemskt det är när man inte vill något hellre än
att vända sig om och somna om.
I natt vaknade jag och tyckte jag hörde ett klick! "NEEEEJ!" Tänkte jag.
Men den startade aldrig. Gick på toa när jag ändå var vaken, åsså
kollde jag på klockan 01.15 (eller nått sånt), guud så skönt! :) Får sova
några timmar till. Den måste ha stått och klickat lite efter att ha blivit avstängd.
Har också ställt in så att det slås av klockan ett :)

Men något jag funderat på, varför är det alltid kallt på morron när man kliver
upp? När man varit uppe ett tag är det inte kallt, då blir det nästan varmt ist.
Men just när man kliver upp håller man på frysa ihjäl.. varför är det så?


Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet! när jag vaknar till innan klockan och känner på mig att den kommer ringa snart så ligger jag jämt och spänner mig så att jag inte ska röra mig, för JÄMT när jag rör mig för att jag ska lägga mig skönt efter att ha legat i samma ställning ett tag så ringer klockan! JÄMT! så därför försöker jag somna om ändå fast jag ligger oskönt fast det brukar inte gå... så till slut tänker jag "äh nu lägger jag mig skönt!" och DÅ ringer klockan så fort jag börjar röra mig, jämt jag fattar inte... för om jag då hade lagt mig skönt från första början så hade jag kanske somnat om och fått sova den där stunden jag legat och plågats ist. haha!



2010-02-03 @ 08:18:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha! :P

2010-02-03 @ 08:22:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0