ÄLSKAR BRÖD

Idag åkte jag och Therese ner till sörfjärn en sväng :) Och jag måste
då säga det. Man tar inte på sig svarta myskläder när man ska gosa
med 5 katter!! haha =) Hela jag var en hårboll sedan. Men dom är så go
så det gör inget. Jag vet inte vad det är med minstingarna (Charlie & Putte)
För dom är då alltid gosig! :)
Aja.. Jag förstår ifall ni inte tycker det är kul att läsa om katterna, haha. Men
jag tycker det är kul och jag tycker så mycket om dom lilla älsklingarna! :D

Fick semlor av Mamma som hon bakat, så vi får väl unna oss nån på tisdag då
när det är fettisdag :) Kanske tjuvstartar i helgen också?! ;)
Sedan fick jag recept på Rågkaka. Köpte det sist vi handlade och det är ju såå
gott
! Så nu har jag bakat det också. 4 st blev det. Så hälften åker väl in i
frysen. Resten kommer nog gå åt fort! :) Mums!!
Jag skulle kunna leva på enbart bröd, mackor! Hade jag fått bestämma så hade jag
ätit mackor till middag varje dag! haha :) T.ex. om jag måste äta middag själv, ifall
Päran är borta på nått. Så lagar jag aldrig nått utan då blir det mackor. Det känns så
onödigt att laga mat till bara sig själv.. :)

Sedan gjorde jag det där kycklingsgrejset idag ist. Gjorde en makarongratäng
liknande sak igår ist.
Men jag kämpade idag iaf! :P Först tyckte jag den blev för lös, då gjorde jag en
redning. Då tyckte jag den blev för tjock osv osv. Sedan smakade jag av och
tyckte inte att det smakade något. Så mer curry.. Tillslut bränndes det i halsen på
mig när jag åt! haha! Men jag tror jag är känslig också, för tror inte Päran tyckte det
var så starkt?! Men det blev helt godkännt iaf. Fast det är ju som kyckling och currysås,
bara det att jag gjorde såsen själv för engångsskull! :P

Nu tror jag att jag ska spela lite Mario! haha. Det var längesedan. Plus att jag läste på
Simones blogg att det fanns en värld 9!! :P Jag trodde bara det fanns till 8 och jag är ju
sista bossen nu, den stora ;) Men har aldrig kännt att jag MÅSTE klara den, eftersom
det tar slut sedan, men nu vill jag ju klara den så jag kan komma vidare!!! :D :D
Haha, nörd!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha ;) Jaa, då måste man samla alla "stjärnmynt" på alla banor från alla världar, lite segt men, haha ;)

2010-02-09 @ 19:46:05
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej.. :) Fast jag klarar ju aldrig sista bossen ändå så! :P Blir så jävla irriterad!! Ramlar jämt ner i den jävla lavan!! :P

2010-02-09 @ 20:18:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0