BORTA ?

Skrev ett inlägg förut men det har tydligen försvunnit?! :P
Aja..
Skrev iaf. att jag varit hos Arbetsförmedlingen idag. Lika givande som
alltid.. Eller kanske inte :P Men vi bestämde iaf. att jag ska träffa en
yrkesvägledare och prata lite om vad jag vill göra osv. Vi får väl se om
det leder till nått.. men det tvivlar jag på.

Sen har jag tappat suget helt på att träna och hålla mig från sötsaker på
veckorna. Det syns inget resultat så då blir man bara depp.. Iofs. så har
jag väl inte hållt på så länge heller! :P Så jag får väl bara ha tålamod, men
det är just det jag inte har. haha.
Idag hade jag inte alls lust att sätta mig på cykeln, men gav mig fan på det
ändå =) Så nu känns det bra!
Dock är jag glad för att det är fettisdag idag, så jag får trycka i mig en semla
ikväll med lite bättre samvete! haha =)


Nu ska jag börja med maten! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0