HÄRLIG SÖNDAG

Jag måste köpa nya vinterdäck. Suck! Idag var det punka på ena
bakhjulet igen. Så jag fick åka med tomt däck till Q8 och pumpa, haha.
Några gick förbi och kollade konstigt på mig, nästan hånande. "JA, jag
vet att jag har punka!!" ville jag skrika till dom! haha :)

Men när jag kom till Sörfjärn hade det redan pyst ut lite luft igen.. Åh!
Så fick pumpa igen där nere..

Men iaf. så var jag och hälsade på lite hos mami och papi. Louie och Chico
fick lite mer droppar i öronen. haha, stackrarna. Louie blir helt vättskrämd
efteråt och är jätterädd för en. Nu får dom inte ge dom nå mer droppar då jag
är där, då kommer väl Louie förknippa mig med dom där dropparna och bli
jätterädd för mig! haha :)

Mamma och jag gick även på en promenix. Skönt! Var ganska varmt idag också.
Så nu har jag rört på mig lite idag också ;) Fast tror jag ska sitta på cykeln lite
idag också.. Dock känns det så meningslöst när man ser hur många kalorier man
gjort av med och hur mycket kalorier det är i det man ätit! haha ;) Men men, bättre
än inget iaf.




Mamma och Pappas hus :) Och det är Mamsen som är fotograf =)


Sen när jag skulle åka hem, efter att jag pumpat däcket så kommer Charlie (katt)
och är jättegosig. Följer efter mig vart jag än går och rullar sig i snön! haha. Och då
kan jag verkligen inte sätta mig i bilen och bara åka ifrån han. För han tittar en verkligen
i ögonen. Jag får skuldkänslor! haha, så jag visade han vart mamma var sedan smög
jag iväg! :) Min lilla gocharlie! Jag vill ha han, han är så fin och go! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0