JA MEN DET VAR JU ROLIGT, ATT KATTEN KAN SÅNT

Haha, jag hatar alla dessa "Telefonjack, nej tack" reklamer, men
denna med brandmannen som pratar med sin mamma tycker jag
är rolig. haha, eller iaf. "Ja men, det var ju roligt, att katten kan sånt!"
haha, det låter så kul! :P

För övrigt så sitter jag och är irriterad över att mina pengar inte rullat
in på kontot än! Åhh! Skickade in pappret för 2 veckor sedan igår, men
inte fasen har det kommit än. Det har alltid tagit två veckor för pengarna
att komma.. Har dom inte kommit i morron tror jag att jag slänger iväg
ett mail till min handledare. För jag måsta skicka pappret till henne först
och sedan skickar hon det vidare, eftersom jag var både hemma och på
praktik den månaden (denna månad också). Så ja.. ni förstår. Så måste höra
om hon ens fått det?! Kanske kommit bort och det hoppas jag för guds skull
inte. För då måste jag tillbaka till Gina så dom kan skriva under ännu ett
papper..

Inte kul att vara helt pank. Kan inte ens gå och handla nått ifall det behövs
för jag har inte ens pengar till det. Kan inte ta mig nånstans eftersom bilen
är tom på bensin och inga pengar finns.. suck!

Men nu har jag iaf. blivit tipsad om ett ställe jag ska höra om praktik på :)
Hoppas jag får och att det leder till något, för det verkar roligt iaf! :) Så ska nog
åka till stan nån dag. Antingen denna vecka eller nästa. Kanske mamma vill följa
med också, så kan vi gå en runda i alla affärer också! :)
Tar inte dom emot så har jag lite "andrahandsval" som jag tänkte fråga på. Men
skulle nog helst vilja vara där :P
håll tummarna för mig att det går min väg för engångsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0