MÅNDAG IGEN

Igår åkte jag och Therese ner till sörfjärn för att hälsa på lite :)
Dock var det bara katterna som var inne. Men dom är lika rolig att hälsa
på dom med! :) Dom var som tokiga! Chico höll på stångas och klösa, bita
och dra i mitt hår! haha :)
Sen kom Mamma hem och visade nå droppar hon köpt till katterna. För det
kliar i deras öron, eller på två av dom. Och det var så kul, för så fort man visade
den flaskan för Louie blev han rädd och sprang iväg! haha.. och gav ifrån sig ett
ljud som låter som "neeeej" haha :) Sötnos! Han gillade inte att få det i öronen :P
Mamma hävde i lite sen också och då blev han rädd för alla oss, stackarn! :P





Var även och hälsade på kisserna hos Therese, fast i lördags. Och Maja var lika
tokig hon! :P Var jättegosig och skulle pussa en i ansiktet och bita i mina glasögon!
haha :) Jag vill ha en kisse :) Sen måste dom vara lite korkad också, iaf. Zipper! haha.
Jag låssades kasta nånting, men gjorde inte det utan det vara bara luft, men han blev
som galen och trodde att ett handtag var det jag kastade, så han stog och skrek mot
dörren! haha :) Roligt!

Idag skulle jag helst vilja stanna hemma och inte gå utanför dörren! Fy tusan! När
Pär kom och sa hej då, sa han att det var 28 minusgrader! AAAhhhh! Jag kommer
frysa ihjäl! Hoppas bussen är sen idag så jag slipper stå och vänta så jäkla länge på
att in ska öppna. Blir iaf en extra kofta idag! :P Fast det har jag haft varje dag, men
idag blir det den som är varm som tusan! Och tar nog uggsen med tjocksockar in och
byter skor där, annars kommer mina tår bli till is.

Nu är jag less på vintern! Ge mig sommar!!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

haha louie! XD så jävla söt, han såg ut som en liten rädd björn! naaw! :)



haha ja zipper är lite smådum haha X) måste vara efter alla ggr han bonkat i huvet i massa olika saker, haha! X)

2010-02-01 @ 19:17:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja sötnosar! =)

2010-02-02 @ 07:45:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0