MÅNDAGSSTÄDNING

I lördags höll jag på bli tokig för jag var så sugen på att göra nått :)
Pratade lite med Lisa och även hon var sugen, så vi pratade lite om
att kanske åka på krogen..
Sedan frågade Päran om jag skulle med till Simone och Jimmie en sväng.
Så det gjorde jag, och även dom vart sugen på en krogrunda! :) Så sagt och
gjort! Lisa kom också dit och så vart vi bjudna på allt möjligt av Simone tills
skjutsen var klar :)

Det blev iaf. August, var väl inte så jättemycket folk där faktiskt.. Om jag
kommer ihåg rätt! haha. Det blev iaf. mycket dans, svettig som en gris blev
jag. haha.. Ja, det var väl som en helt vanlig kväll på krogen helt enkelt!
Jag hade då iaf. en kul kväll! :)
Det blev en taxi hem, och det var rätt roligt iaf. haha, blev många skratt
i den bilen! haha :)

Dagen efter var väl inte den bästa dagen jag haft. haha. Trodde jag hade klarat
mig, men började må mer och mer dåligt under dagens gång :P
Sov så gott som hela dagen, förutom när jag var uppe och åt nånting! haha.

Och efter en bakisdag ser det ut som ett bombnedslag här. Så idag är det dags att
städa! Har redan varit och plockat så ska snart fram med damsugaren! Och sedan
torka golv. Har köpt nytt skurmedel nu och jag hoppas det luktar mer än det jag
hade innan! :) Man vill ju att det ska lukta gott efter att man städat! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha ;)

Ja, samma här. Trodde jag mådde relativt bra, men icke. Igårkväll så gick jag bara omkring och gnällde, haha ;)

2010-02-15 @ 11:43:54
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja jag med! Trodde det skulle bli bättre ifall jag åt något också men icke! :P

2010-02-15 @ 14:24:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hade iaf skoj, roligt att man fick hänga på :)

2010-02-15 @ 20:25:17
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag hade också skoj! :) Ja, men du var ju med och skapade idén, så det är väl självklart!! :D

2010-02-15 @ 20:45:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0