SÅ VAR SAGAN SLUT...

Idag var min sista dag på praktiken på Gina Tricot..
Vi (eller ja, hon) valde att avbryta praktiken.. Och ska jag vara helt
ärlig så är jag bara lättad. Nu får ni tro att det bara är en ursäkt ifall
ni vill, och helt ärligt så bryr jag mig inte :P
Men jag har inte alls trivts bra där, faktiskt. Det kanske ni märkt här i bloggen
också. Har ju inte skrivit något alls om praktiken, om hur det går och hur jag
trivs osv. Det är för att jag nästan tvingat iväg mig själv varje morgon.
Päran har också fått höra lite klagomål när jag kommit hem, haha.
Inte för att dom har varit otrevliga eller nått, inte alls. Men jag trivdes inte där
helt enkelt. Tänker inte gå in på några detaljer på varför jag inte trivdes men så
är det :P Så jag tycker det är skönt att det är över! :)
Så var det med det, nu vet ni! :P

Mamma lunchade iaf. med mig idag och vi tog årets första (iaf. för mig, vet inte
om mami har ätit nån än?!) semla :) Gött! Och hon fick även höra mitt klagande,
haha :)
Sedan slutade jag klockan tre. Då gick vi lite på stan en sväng. Mamma var ute
efter bebiskläder, men det är ju så jäkla dåligt med pojkkläder! :P Så lika bra att
vänta tills det kommer nått fint! :)
Sen vart det Birsta och Ica Maxi. Hittade rea där också! haha, jag lyser upp när jag
ser rea! :D Fyndade iaf. 6 stycken glas för 40 kr!! :) Det tycker jag var ett kap. Och
vi har inga "mellan"glas utan bara stora och små, så dom blev bra tycker jag :)

Sen köpte jag även ett par täckbyxor och handskar där! HAHA! Vad har det blivit
av en när man börjar köpa "kläder" på ica Maxi? hahaha! :) Men dom var billiga,
svarta och rätt snygga så varför inte?! =) Tänkte att jag skulle ha och åka skidor i.
Har ju redan en jacka så jag behövde ju bara ett par brallor.
Såklart blev det en massa mat också. Och jag som nästan alltid råkar plocka i något
som är mammas i min kasse när vi plockar i varorna, idag blev det tvärtom. När jag
kom hem saknade jag mitt hårdbröd :P Dock var det jag som glömde att jag skulle ha
det så jag lät det ligga kvar när jag plockat i mitt :P Men det gör inte så mycket. Jag
kan hämta det sedan! =)

Näe, nu ska jag kolla klart på Let's Dance. Och jag håller med andra folk när dom säger
att Jessica (heter hon så!??!!) är dålig. Så jävla tråkig, ut med henne!

Nästa vecka blir det nya tag med jobbsökande.. Tillbaks på ruta ett.


Kommentarer
Postat av: Therese

varför ville hon avbryta praktiken då?

2010-02-05 @ 21:55:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hmm, tråkigt =/ Eller ja, kanske inte, heh.

Jag hörde att de hade sånna där "konstiga scheman" där (typ "du är i provrummet 10-11, sen kassan 12-13"), och nee, det gillar inte jag heller (om det var det som bidrog).

2010-02-05 @ 22:15:57
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: För att hon tyckte inte jag "pratade" med kunderna tillräckligt tror jag om jag fattade rätt?!? Men vad fan ska jag göra, gå fram till varenda människa som kommer in? Jag hejade ju på dom och när man stog vid provrummen frågade man "Gick det bra?" osv. Men hur fan ska hon kunna veta det när hon bara är på kontoret eller bak på lagret hela tiden? Äh, kan förklara mer sedan när vi träffs nångång! haha :)



Simone: Ja, det var ju tråkigt att det inte funkade. Fast skönt nu att det är slut! haha! :D Ja, precis. Fast på mitt "schema" stog det hela dagen "Prov/plock" Kul.. nej. Plus att jag bara fick massa skitgöra, enligt mig iaf.

Men jag passade nog inte ihop med dom där människorna, så enkelt var det :P vi "klickade" inte! haha :P

2010-02-06 @ 09:38:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0