SKINNHANDSKAR

Jag vill ha ett par skinnhandskar! :) Och då ska det vara tumvantar
inte fingervantar. Och dom ska sitta lite snävt, eller prefekt. Inte lös och
stor. Det tycker jag inte om, som stickade tumvantar, dom glider bara av
och är klumpig.

Gick och kollade lite på stan för nån dag sedan men hittade inte mycket.
Såg ett par på H&M men det var fingervantar, fast dom var rätt fina dom
också :)

Men jag såg ju ett par tumvantar i skinn på Albert och Herbert i hudik innan
jul. Dom vill jag ha!! :) Hoppades på att dom skulle dyka upp i ett paket på
julafton, men det gjorde dom inte! hahaha :D
Undra om dom finns kvar. För dom verkade bra!

Mia har ju fortfarande ena min vante som hon snodde med sig när vi var till
stan! haha :P Så jag har bara EN vante.. Inte så roligt! :P
Har dock ett par andra, men dom är sådär stor och klumpig som jag inte tycker
om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0