TJUVTITTA

Igår såg jag att jag hade nougat i skafferiet, som nog legat sen
jag skulle baka julgodis :P Men det var inge fel på den, så jag bakade
nougatrutor :) Dom blev asgoda. Men det är lite mer godis än fikabröd
tycker jag :P Men det är väl just därför dom är såå goda. Dock fick det
bara bli EN, då jag ska sluta med sötsaker på veckorna. Åsså fick det bli
en extrasväng på cykeln på kvällskvisten :)



Var på ica med mamma också och handlade lite. Tänkte köpa pennor till
min "bakbok". Men det finns ju inte! Det måste ju vara sånna som det går
att skriva med på svart papper. Dock fanns ju silver och guld, men jag vill
ha det färgglatt och fint! :) Så det får väl vänta tills nästa vecka då jag åker
till stan :) Finns väl på nån hobbyaffär eller leksaksaffär..

Och sen måste jag också tillägga: Vad är det jag ser??? På reklamen för
Grey's Anatomy?? Alex och Lexie??! Nej nej nej nej nej! så ska det inte vara,
förstör inte nu. Och det skulle inte förvåna mig ifall Izzie inte är med längre..
Då kommer det ju bli skittråkigt! Det är ju hon som är bäst!
Tror jag måste tjuvkika på nästa veckas program nu, haha. Tjuvtittade på
Desperate housewives igår :) Men ska inte avslöja nått för er som inte sett :)


Kommentarer
Postat av: Denise

Dom såg väldigt goda ut! Nougat som är så gott! :)

2010-02-24 @ 16:47:53
Postat av: Nathalie

Ja, dom är jättegoda =) Och enkla att göra också :)

2010-02-24 @ 17:57:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja dom där älskar jag! får komma nå mer och få fika då! ;)

2010-02-24 @ 18:30:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Japp, det är bara att komma! :D Kommer säkert finnas nå mer tills dess också ;) haha

2010-02-24 @ 19:06:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0