TRÖTT

Såg ju ut som jag skrivit att Päran sa att det var 20 minusgrader igår..
Men det står ju 28 minusgrader!! :P Vart lite knas när man strök över.
Men men.. :)
Det känndes inte så kallt igår faktiskt. Måste vara superkoftans förtjänst!
haha. Men igår var jag glömsk iaf! Först står jag och stryker kläderna jag
ska ha, och då ringer Therese och låter stressad och behöver låna min bil
eftersom hennes inte startar. Så då måste jag stressa för att hinna stryka
klart kläderna, klä på mig, packa med lunchen och skorna. Och ut och skrapa
rutor
och sopa av bilen.. Ahh! :P MEn så ringer hon på engång igen och då
hade hennes bil startat.. Ah, andas ut! haha =)
När jag sitter på bussen märker jag att jag glömt tagit på mig ringarna, vilket
betyder att jag glömt ta på mig klockan också, åh! Fan vad jobbigt utan klocka!
Sen kommer jag på att jag glömt tagit på mig koftan jag skulle ha på mig också.
Alltså inte den tjocka varma utan en liten tunn som jag skulle ha på mig under dan.
Så jag fick gå i bara "linneärmar", vilket jag hatar, jag känner mig naken :P haha,
(undantag på sommaren :P)

Men även fast det var den lugnaste dagen hittills så gick dagen fort! :) Skönt!

När jag satt och väntade på bussen kommer bussen till Njurunda och allt folk försvinner,
kvar sitter jag.. själv. haha. Jag hatar att sitta och vänta själv, för är bussen bara 1 minut
försenad börjar jag inbilla mig att jag missat att den är inställd eller nått. Men icke! Den
kom, och det var bara jag som åkte med! haha! Inte ens nån som hoppade på på vägen.. :P
Känndes lite "onödigt" :) Även att det luktade asmycket rök när jag klev in i bussen och
att han var skitsur.. Säkert för fessig för att gå ut och röka och öppnade bara fönstret eller nå.
Sen att det snöade mycket och att det blev väldigt mycket snörök gjorde mig inte lugn!
Usch! Hatar busschafförer! haha :P Jag litar inte på dom. Sen när han ska köra om hela jävla
tiden också! ÅH! :P

Nu är jag trött! Men det brukar gå över bara man kommit igång. Men men, nu ska jag ta mig
en apelsin innan jag börjar göra mig i ordning!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0