UPP OCH NER, NER OCH UPP

Ja, idag har mitt humör varit upp och ner hela tiden! :P
Först var det bra och jag plockade lite med kläder och sånt. Skulle
egentligen ner med tvätten först, men fastnade vid garderoberna. Så
nu har ännu en kasse med kläder åkt ner till förrådet. :P Sen vek jag
om alla Pärans t-shirtar också. Dom låg som en boll intryckt i garderoben,
så det knappt gick att stänga dörren. Och städade även min underklädeslåda.
Mycket blev bortkastat där också.. Och hittade mycket som jag glömt bort
att jag hade! haha =)

Sen vart jag på sämre humör, bara sådär! :P Det fanns för mycket att göra och
jag visste inte vad jag skulle börja med. Så jag gick ner med tvätten, men
suprise suprise! Upptaget! ÅH! Konka upp med den jävla tvättpåsen igen som var
alldeles full och tung!!
Sen fram med damsugarn, som jag hatar mer än något annat. Har inte ens ord till
att förklara hur myket jag hatar den nedrans damsugaren!! :P Och in med fanskapet
i skåpet igen när jag är klar. Men det är ju överfullt där med så den ramlar ut hela
tiden
! Då trodde jag allvarligt att jag skulle få nå fel!!
Och ner till tvätten, upptaget IGEN! ÅHHH! Näe, det var inte samma tvätt som förut
heller, utan en ny tvätt. Störade! Ni som har egen tvättmaskin ska skratta er lyckliga! :P
Upp och skura golv och sen var det äntligen ledigt i tvätten, så nu ligger sista tvätten
i maskinen. Fast jag funderar på att tvätta mattorna när jag ändå är på gång!? =)

Så efter det vart jag på bättre humör. Har även suttit på cykeln en halvtimme. Drygt 2
mil
har jag skrapat ihop idag! :) Duktig flicka! haha. Men jag tror inte det stämmer så
mycket egentligen?! När jag cyklade ner till sörfjärn (12 km) så tog det 30-40 minuter.
Fast ja, iofs. så är det ju uppförsbackar och grejer då också.. Men men :) Jag känner mig
färdig i benen iaf.
Nu jävlar ska jag träna på cykeln så mycket som jag hinner, fram till sommaren. Syns det
ingen skillnad då ger jag upp!! :P

Men men, nu ska jag fortsätta städa lite. Ska dammtorka nu. Smartskaft! skulle ju ha gjort
det innan jag damsugade, men men. Lätt att vara efterklok :P haha.
Ska även vika om lite kläder i Pärans garderob. Jag är alltid lat och trycker in alla kläder
efter att jag tvättat, haha :) Så nu är det lite med plats. Mina lådor med kläder orkar jag
inte städa engång till. Tycker jag viker om hela tiden, men sen är man lat och bara river
fram allt igen..


Therese bild :)



Ha en bra dag i detta strååålande vinterväder! :)

Kommentarer
Postat av: linda

Frågestund på min blogg :)

2010-02-07 @ 12:32:42
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0